سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

اولویت‌بندی؛ ضرورت اجتناب ناپذیر قانون بودجه سال آینده

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به ضرورت اولویت‌بندی در قانون بودجه سنواتي کشور اشاره کرد و گفت: حمایت از تولید، صنعت و تقویت بخش خصوصی از اولویت‌هایی است که باید در قانون بودجه سال آینده لحاظ شود.


غلامحسين شیري اميرآبادی نماینده مردم هشترود و چاراوبماق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به ضرورت اولویت‌بندی در بودجه سال آینده كل كشور اشاره کرد و گفت: به دلیل شرایط خاص اقتصادی کشور باید بودجه سال آینده اولویت‌بندی شده و طبق اولویت‌های مهم اقتصادي تدوین شود.

وی در ادامه افزود:‌ از جمله این اولویت‌ها حمایت از تولید در صنعت است که باید با اختصاص بودجه خاص باعث رفع معضلات این بخش شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: از دیگر نکات مهمي که باید در بودجه سال آینده لحاظ شود، تقویت بخش عمرانی کشور و همچنین بخش خصوصی است که باید این دو مقوله مدنظر باشد.

شیري اميرآبادی همچنین به عدم ارسال به موقع لایحه بودجه سال 92 به مجلس اشاره کرد و گفت: این اقدام باعث آسیب‌پذیری بخش مالی کشور خواهد شد.

گفتنی است؛ دولت مکلف است تا پانزدهم آبان‌ماه هر سال لایحه بودجه سالانه کشور را تدوین و جهت بررسی و چکش‌کاری به مجلس ارسال کند.
انتهای پیام/س2
برچسب ها: بودجه ، تولید ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.