عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بيان اينكه نوسانات نرخ ارز تدوين بودجه سال آينده را با مشكل مواجه مي‌كند، گفت: اميدواريم آخرين لايحه بودجه دولت دهم، امسال به موقع تقديم مجلس شود.

عزت‌الله يوسفيان‌ملا نماينده مردم آمل و لاريجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه نوسانات نرخ ارز كار تدوين و بررسي بودجه سال 92 را با مشكل مواجه مي‌كند، گفت: با توجه به نوسانات شديد نرخ ارز بعيد به نظر مي‌رسد كه دولت بتواند به يك عدد مشخص در اين زمينه دست يافته و لايحه بودجه را در موعد مقرر به مجلس ارائه كند.

وي در ادامه افزود: تدوين و تصويب ديرهنگام بودجه باعث تضرر به مردم و تأخير در اتمام پروژه‌هاي عمراني، صنعتي، فرهنگي، كشاورزي و ... مي‌شود لذا دولت بايد براي تسليم به‌هنگام لايحه بودجه كل كشور به مجلس نهايت تلاش را مصروف كند.

عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنين خاطرنشان كرد: دولت در تدوين لايحه بودجه سال آينده بايد به واقعيات اقتصادي جامعه توجه و از اجراي پروژه‌هاي هزينه‌بر و ناكارآمد جلوگيري كند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: با تاخیر دولت در تحویل به‌موقع بودجه سنواتی کشور، بی‌انضباطی مالی بسیار زیادی به وجود می‌آید و تخصیص بودجه‌های کل کشور نیز با تاخیر صورت گرفته، در نتیجه روند رشد کشور را کند می‌سازد.
 
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: بودجه ، دولت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار