سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضي‌زاده:

غرب تاب شنيدن پيام حق رسانه‌هاي ايراني را ندارد

عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت: رسانه ملي در جهان اسلام به خوبي نقش آفريني مي‌کند و صداي اسلام واقعي را به نقاط مختلف دنيا با تمام صحت و شفافيت مي‌رساند اما غرب تاب شنيدن پيام حق رسانه‌هاي ايراني را ندارد و لذا دست به اقداماتي نظير تحريم صدا و سيما جمهوري اسلامي ايران مي‌زند.

سيد اميرحسين قاضي زاده نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحريم صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران از سوي سناي آمريکا گفت: رسانه ملي در جهان اسلام به خوبي نقش آفريني مي‌کند و صداي اسلام واقعي را به نقاط مختلف دنيا با تمام صحت و شفافيت مي‌رساند و همين موضوع باعث شده تا دولتمردان غربي دست به حربه قديمي تحريم بزنند.

وي در ادامه افزود: آمريکا در راستاي تحريم‌هاي همه‌ جانبه بدنبال ديوار کشي پيرامون کشورمان است و در اين راستا شنيدن پيام حق رسانه‌هاي ما را تاب نمي‌آورد و دست به اقداماتي نظير تحريم صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران مي‌زند.

نماينده مجلس نهم در پايان تصريح کرد: آمريکايي‌ها بدنبال اين هستند كه پيام ايران اسلامي به دنيا نرسد و براي اين منظور به هر اقدامي نظير تحريم سازمان صدا و سيما دست مي زنند، اما بايد اين نکته را درنظر داشت که وجدان‌هاي بيدار دنيا به دنبال کشف حقيقت‌اند و از همين رو اين پيام مسير خود را بين کشورها اسلامي و سايرکشورهاي دنيا باز مي‌کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تحریم ، صدا ، سیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.