عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با اشاره به تحريم صدا و سيما از جانب سناي آمريكا گفت: اين اقدام نشان‌دهنده واهمه دولتمردان اين كشور از ارسال پيام جمهوري اسلامي ايران به كشورهاي منطقه است.

احمد شوهاني نماينده مردم ايلام و شيروان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح سناي آمريکا مبني بر تحريم صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران و شرکت‌هاي مرتبط با آن گفت: رويکردهاي خصمانه آمريکا در قبال ايران کاملا مشخص بوده و اين کشور بارها در حوزه‌هاي مختلف به تهديدات پوچ عليه جمهوري اسلامي پرداخته است.

وي در ادامه افزود: اين اقدام آمريکا در خصوص برخورد با شبکه‌هاي تلويزيوني کشورمان خصوصا شبکه‌هاي برون مرزي با شعارهاي که در قبال آزادي و حقوق بشر مي‌دهد سازگاي ندارد.

نماينده مردم ايلام همچنين تصريح کرد: اين تلاش‌هاي آمريکا براي اعمال تحريم عليه صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران را مي‌توانيم در راستاي واهمه و احساس نگراني آنها از رساندن پيام ايران به گوش کشورهاي منطقه و جهان نيز ارزيابي کنيم.

شوهاني با اشاره به جنايات آمريکا در طول تاريخ اظهار داشت: آمريکايي‌ها کليه جنايات و حملات خود را به کشورهاي منطقه در راستاي آزادي و حقوق بشر توجيه کرده‌اند اما اين اقدام آنان در قبال جمهوري اسلامي نقض کامل حقوق بشر و مقابله با آزادي خواهد بود.

نماينده مردم ايلام در پايان با بيان رويکرد مجلس در برابر اين سياست‌هاي خصمانه تاکيد کرد: کميسيون امنيت اين موضوع را قطعا در جلسات خود مورد بحث و بررسي قرار خواهد داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: صدا ، سیما ، تهریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار