وزير نيرو گفت: تحريم وزارت نيرو نشانه نارضايتي دشمنان جمهوري اسلامي از خدمات مطلوب اين وزارت خانه به مردم و عملکرد مناسب آن است

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مجيد نامجو در مراسم همايش بسيج وزارت نيرو  گفت: ايران اسلامي به برکت وجود نيروهاي متخصص، مومن و متعهد روز به روز قوي تر شده و دشمنان ما نيز ضعيف تر مي شود.

وي با اشاره به تضعيف رزيم صهيونيستي گفت: اسرائيل کنوني با اسرائيل ده سال گذشته قابل مقايسه نيست و روز به روز ضعيف تر مي شود.
 
نامجو با بيان اينکه خيزش هاي منطقه و بيداري اسلامي خود گواه تضعيف دشمنان است اظهار داشت: دشمن تلاش مي کند که بيداري اسلامي در کشورهاي منطقه را منحرف کند که موفق نخواهد شد.
 
وزير نيرو تحريم ها عليه جمهوري اسلامي و وزارت نيرو را بي اثر دانست و گفت: تحريم ها هزينه هاي ما را افزايش داده ولي با مديريت صحيح از اين تحريم ها عبور خواهيم کرد.
 
وي تصريح کرد: اقدامات وزارت نيرو و افزايش رضايت عمومي مردم از اين وزارت خانه باعث ناراحتي دشمنان و وضع تحريم عليه وزارت نيرو شده است.

اين عضو کابينه دولت دهم افزود: عبور از اين شرايط و تحريم ها  نيازمند مشارکت همگاني، همياري و همدلي مردم است.
 
وي خاطر نشان کرد: رهبري دين و مردم سه موضوعي است که باعث پيروزي انقلاب اسلامي شده و دشمن همين سه محور را هدف قرار داده است تا به جمهوري اسلامي ضربه وارد کند.
 
وي در پايان گفت: راه هاي جديدي براي دور زدن تحريم ها کشف کرده ايم و ايران در آينده  نزديک در ترازي قرار مي گيرد که دشمنان به آن قبطه مي خورند./س
برچسب ها: وزیر ، نیرو ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار