سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سياسي "چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: فردا صبح، مراسم ويژه بدرقه ضريح منور سيد الشهدا (عليه السلام) از تهران انجام مي‌شود ، اداي احترام رئيس دستگاه ديپلماسي به مقام شهيد شهريار، طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها مراحل نهايي را طي مي‌کند و.... است

مهمترین عناوین گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

سوء قصد دشمن را با قدرت و قوت پاسخ مي‌دهيم



رئيس سازمان انرژي اتمي گفت: در حال حاضر از سایت‌ها به خوبی محافظت می‌شود و اگر دشمنان ما قصدی داشته باشند، قطعا جمهوری اسلامی با قدرت و قوت پاسخ آنها را خواهد داد.

پرونده "يک خانواده محترم" در دستور کار کميسيون اصل 90 قرار گرفت
سخنگوي کميسيون اصل 90 گفت: اين کميسيون بعد از بررسي پرونده‌هاي اقتصادي، موضوع فيلم "يک خانواده محترم" را بررسي خواهد کرد.

آمريكا چه كنفرانسي را لغو كرد؟ / دلايل لغو كنفرانس چه بود؟

قرار بود در ماه آينده کنفرانسي با عنوان "‌خاور‌ميانه عاري از سلاح‌ هسته‌اي" در مرکز کشور فنلاند برگزار شود؛ در حالي که بسياري از کشورهاي منطقه و بين‌المللي حمايت خود از اين کنفرانس را اعلام کرده بودند اما آمريکا به يک‌باره اعلام کرد که اين کنفرانس بنا به دلايلي لغو شده است.

ديدار هاشمي رفسنجاني با اساتيد و دانشجويان دانشگاه آزاد كرمان
هاشمی رفسنجانی فردا برای نشست با اعضای تشکل‌های دانشجویی و تعدادی از اساتید دانشگاه آزاد به کرمان می‌رود.

طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها مراحل نهايي را طي مي‌کند
نايب رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي کشور از نهايي‌شدن طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها در اين کميسيون خبر داد و گفت: اين طرح به زودي تقديم هيئت‌رئيسه خواهد شد.
به دولت توصیه می‌کنیم لایحه بودجه را به موقع ارائه کند
 رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: به دولت توصیه می‌کنیم لایحه بودجه سال آینده را به موقع به مجلس ارائه کند.

طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها مراحل نهايي را طي مي‌کند

 نايب رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي کشور از نهايي‌شدن طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها در اين کميسيون خبر داد و گفت: اين طرح به زودي تقديم هيئت‌رئيسه خواهد شد.

غربی‌ها سیلی محکمی از مقاومت اسلامی خورده‌اند/ بسیج یک تشکل نظامی محض نیست




آيت‌الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه بسيج را پيوند مردمي دفاع و معنويت اعلام کرد و گفت: بسيج يک تشکل نظامي محض نيست بلکه تشکلي مردمي و ارزشمند براي دفاع مبتني بر ارزش‌ها در همه ابعاد است.

با هرگونه بی نظمی و ایجاد ناامنی اجتماعی برخورد خواهد شد

 رئیس کل دادگستری خراسان رضوي گفت: با هرگونه بی‌نظمی و ایجاد ناامنی اجتماعی قاطعانه برخورد خواهد شد.

معني بسيج عبور از منيت، خودخواهي و دلبستگي به ظواهر دنياست
رئيس‌جمهور با بيان اينكه فرهنگ بسيج برآمده از فرهنگ عاشورا و حادثه كربلاست، گفت: امروز درخت تناور بسيج به سنبل عشق، آزادي، آگاهي، عدالت خواهي و اراده اي براي توسعه عدالت در جهان تبديل شده است و بسيج به معناي عبور از منيت، خودخواهي و تملق و دلبستگي هاي ظواهر دنياست.

فردا صبح، مراسم ويژه بدرقه ضريح منور سيد الشهدا (عليه السلام) از تهران انجام مي‌شود
پس از مراسم وداع مردم تهران با ضریح منور حضرت سیدالشهدا (ع) که امشب همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود فردا صبح مراسم ويژه بدرقه ضريح منور سيد الشهدا (عليه السلام) از تهران انجام مي‌شود.

آمریکا به اجرای تعهداتش در چارچوب کنوانسیون منع سلاح‌های شیمیایی پایبند باشد
 نماینده دائم کشورمان در سازمان منع سلاح‌های شیمیایی گفت: نصب بنای یادبود قربانیان سلاح‌های شیمیایی در محل سازمان، نشانه عزم جامعه جهانی برای زنده نگه داشتن یاد این قربانیان است.

اداي احترام رئيس دستگاه ديپلماسي به مقام شهيد شهرياري

 علي اکبر صالحي ظهر امروز با حضور در صحن امام‌زاده صالح(ص) و قرائت فاتحه بر سر مزار شهيد شهرياري نسبت به اين شهيد بزرگوار اداي احترام کرد.

لايحه جامع وكالت در حال بررسي است/ وكيل خانواده باردستگاه قضا را كم مي‌كند
 رئيس اتحاديه سراسري کانون‌هاي وکلاي دادگستري ايران با بيان اينكه لايحه جامع وكالت در حال بررسي است، گفت: اين لايحه پس از بررسي اوليه در قوه قضاييه و دولت، بزودي در صحن علني مجلس مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

ديدار رئيس مجلس شوراي اسلامي با وزير خارجه عراق




 رئيس مجلس شوراي اسلامي با هوشيار زيباري وزير خارجه عراق ديدار و گفتگو كرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.