رئیس کل دادگستری خراسان رضوي گفت: با هرگونه بی‌نظمی و ایجاد ناامنی اجتماعی قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي دادگستري خراسان رضوي حجت الاسلام والمسلمین شریعتی که در جلسه شورای معاونان دادگستری خراسان رضوی با تأکید بر هماهنگی کامل مسئولان قضایی و امنیتی تصریح کرد که با هرگونه بی‌نظمی و ایجاد ناامنی اجتماعی قاطعانه برخورد خواهد شد.

وی افزود: دادسرای عمومی و انقلاب و همچنین محاکم عمومی و انقلاب مشهد با برگزاری نشست های مشترک در سطوح مختلف از سطح بسیار مطلوبی از تعامل برخوردارند که این مسأله در رسیدگی سریع و قاطع با جرایم مختلف به ویژه جرایم علیه امنیت عمومی مؤثر بوده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تمامی رؤسای دادگستریها و واحدهای قضایی و نیز دادستانهای عمومی و انقلاب شهرستانهای استان موظفند برطبق موازین قانونی و شرعی به هیچ فرد و گروهی اجازه ایجاد ناامنی و بی نظمی در سطح جامعه و ایجاد مشکل برای مردم را نداده و به صورت سریع و دقیق به پرونده های جرایم خاص ، مواد مخدر و مشروبات الکلی رسیدگی کنند.

وی با اشاره به بارگذاری نسخه جدید سمپ گفت: نسخه جدید سمپ در دادگستری استان بارگذاری شده و انشاء ا... از این به بعد این نسخه مورد استفاده تمامی کاربران در سطح استان خراسان رضوی قرار خواهد کرد و در همین زمینه کلاسهای توجیهی برای بخشی از کاربران نیز برگزار شد.

حجت‌الاسلام شريعتي با تأکید بر استقلال دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: ما برای استقرار عدالت در جامعه نیازمند یک قوه مستقل و مقتدر هستیم که بحمدا... گامهای مؤثری در این زمینه برداشته شده و تمامی قضات و مسئولان قضایی در سراسر استان باید به این نکته توجه کافی داشته باشند تا در عین تعامل و همکاری مؤثر با سایر نهادها ، ادارات و سازمانها اصل تفکیک و استقلال قوا را کاملاً مدنظر قرار دهند.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار