رئيس سازمان انرژي اتمي گفت: در حال حاضر از سایت‌ها به خوبی محافظت می‌شود و اگر دشمنان ما قصدی داشته باشند، قطعا جمهوری اسلامی با قدرت و قوت پاسخ آنها را خواهد داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در حاشیه برگزاری دومین سالروز شهادت مجید شهریاری که صبح امروز در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر شکست اسرائيل در غزه و ادعاي رژیم صهیونیستی در حمله به تاسيسات هسته‌اي ایران گفت: حمله رژیم صهیونیستی به غزه مسئله تازه‌ای نیست و معمولا به این منطقه از سوی اسرائیل حمله می‌شود.

وی با تاکيد براينکه نبايد اخبار تحولات مصر، موضوع غزه را تحت الشعاع قرار دهد، تصريح کرد: جا دارد که خبرنگاران مستقل خارجی و داخلی شکست مفتضحانه اسرائیل در حمله اخيرش به غزه را بیش از این تبلیغ کنند.

عباسی با بیان اینکه غرب قصد دارد با علم کردن حوادث مصر شکست اسرائیل را استتار کند، گفت: به طور قاطع می‌گویم اگر فرصتی براي سران غرب مهيا مي‌شد و آنها کوچکترين ضعفي از جمهوري اسلامي ديده بودند، به ما حمله مي‌کردند و طبق ادعاهايشان تاسيسات ما را از بين مي‌بردند، مانند خرابکاری‌های صنعتی و قطع برق که قبلا گزارش آن را ارائه داديم.

رئیس سازمان انرژی اتمی يادآورشد: با توجه به قدرت حفاظتي نيروهاي مسلح، دشمنان تاکنون نتوانسته‌اند نيات شوم خود را نسبت به تاسيسات هسته‌اي اعمال کنند.

وي اضافه کرد: در حال حاضر هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و از سایت‌ها به خوبی محافظت می‌شود و اگر دشمنان ما قصدی داشته باشند، قطعا جمهوری اسلامی با قدرت و قوت پاسخ آنها را خواهد داد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار