سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار/ديد و بازديد مشکوک؛

آيا حضور خاتمي و عارف در كنار نوري‌زاد پيام خاصي دارد؟ +عکس

آیا خاتمی از نشاندن محمد نوری‌زاد در کنار خودش و عارف و خوش و بش با این محکوم فتنه 88 که رویکردی هتاکانه دارد و عکس گرفتن با وی بدنبال رساندن پیام خاصی به دیگران است؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ روز گذشته مراسم جشنی به مناسبت عید سعید غدیر با حضور خاتمی و جمعی از اصلاح طلبان برگزار شد.

از نکات جالب توجه این مراسم حضور محمد نوری‌زاد از محکومین فتنه 88 كه نویسنده بدترين، هتاكانه‌ترين، دشمن پسندترين و جنون آميزترين نامه‌های توهین آمیز عليه انقلاب و نظام در کنار محمد خاتمی  است. وی در حالی که به خوش و بش و شوخی با رئیس جمهور دوران اصلاحات مشغول است که در کنار عارف معاون اول خاتمي نشسته و به او تواضع مي‌كند؟!



نوری‌زاد که به همراه مهدی خزعلی تشکلی خود خوانده و بدون ثبت قانونی موسوم به جبهه آزادی متشکل از محکومین فتنه 88 و افراد مشکوک جذب شده با روشهای غیر اخلاقی از پارتی های خصوصی مبتذل را مدیریت می‌کنند، در یکی از سخنان پر از دروغش به توهین بی شرمانه  به بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و فرمايشات امام راحل(ره) مي‌پردازد.

نوري‌زاده كسي است كه از آمریکایی‌ها در سرنگونی هواپیمای ایران ایر به مقصد دوبی حمايت كرده است. بارها این اظهارات عجیب وی با تمسخر دیگر ضد انقلاب‌ها و حتی با اعتراض و خرده‌گیری دوستان نزدیکترش مواجه شده است.

تصویر نزدیکی گرم و صمیمانه آقای خاتمی با نوری زاد سوالات مختلفی را به اذهان تماشاگران این عکس متبادر می کند. آیا رییس دولت اصلاحات از  نشاندن محمد نوری زاد  در کنار خودش و آقای عارف و توجه و خوش و بش با این محکوم فتنه 88 که رویکردی هتاکانه دارد  و عکس گرفتن با وی بین جماعت آن مراسم بدنبال رساندن پیام خاصی به دیگران است؟
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
جواد
۱۴:۲۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۱
مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه