سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور رحيمي در جمع مردم روستاي زلزله‌زده "رشت‌آباد قديم"

معاون اول رئيس‌جمهور در ميان مردم زلزله‌زده روستاي رشت‌آباد قديم در استان آذربايجان شرقي حضور يافت و ضمن دلجويي از آنان از نيازها، دغدغه‌ها و مشکلات آنها آگاه شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري ، محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور در ادامه سفر خود به مناطق زلزله‌زده استان آذربايجان شرقي با ارائه توضيحاتي از سوي وزير مسکن و شهرسازي از مشکلات مربوط به روند بازسازي و نياز به تجهيزات و مصالح آگاه شد و دستورات لازم را براي تأمين اين تجهيزات صادر کرد.

وي در جمع مردم اين روستا اظهار داشت: بايد خدا را سپاس گوييم که اين زلزله در روز و در فصل تابستان رخ داد چرا که اگر اين اتفاق در زمان يخبندان و به هنگام شب رخ مي‌داد مشکلات بسيار بيشتر مي‌شد و کمک‌رساني و بازسازي‌ها به تأخير مي افتاد.

رحيمي با اشاره به اقدامات دولت از لحظه وقوع زلزله خاطر نشان کرد: دولت بلافاصله پس از آگاهي از اين اتفاق با هماهنگي استاندار گروه‌هاي مختلفي را براي امدادرساني اعزام کرد و جلساتي را به صورت پي در پي براي بررسي مشکلات و تصويب ملزومات بازسازي و امدادرساني تشکيل داد.

معاون اول رئيس‌جمهور اضافه کرد: سپس جلسه‌اي در محل استانداري آذربايجان شرقي تشکيل شد و اعتبارات لازم براي بازسازي تخصيص يافت.

رحيمي از سفر مقام معظم رهبري به مناطق زلزله‌زده به عنوان سفري پر ثمر ياد کرد و گفت: رهبر انقلاب با قدوم مبارک خود خير و برکت را به اين منطقه آوردند.

وي با اشاره به سفر رئيس‌جمهور به مناطق زلزله‌زده گفت: رئيس‌جمهور پس از حضور در منطقه دستور تخصيص تمامي اعتبارات لازم را به صورت يکجا صادر کرد و روند بازسازي و کمک‌رساني همچنان به صورت شبانه‌روزي ادامه دارد.

وي با بيان اينکه دولت همه مردم را همانند اعضاي خانواده خود مي‌داند، اظهار داشت: دولت با سرعتي بي‌سابقه وارد عمل شد و هر چه داشت در طبق اخلاص قرار داد.

معاون اول رئيس‌جمهور ضمن ابراز همدردي با داغديدگان و خانواده‌هايي که عزيزانشان را از دست داده‌اند، گفت: دولت مشکلات شما را درک مي‌کند و براي رفع آن از هيچ اقدامي فروگذار نمي‌نمايد.

رحيمي در ادامه از برگزاري جلسه‌اي در محل استانداري آذربايجان شرقي در عصر امروز خبر داد و گفت: امروز همه مشکلات را از نزديک بررسي مي‌کنيم و در جلسه ستاد بازسازي براي رفع تمامي نيازها چاره‌انديشي خواهيم کرد.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.