سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

مذاکره صبا با بازیکن قمی تیم ملی فوتسال

مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: در صورت موافقت مسئولان باشگاه صبا، ستاره قمی تیم ملی فوتسال کشورمان و تیم فولاد ماهان را جذب می‌کنیم.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، ناصر شریفی از حضور ستاره قمی تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان در تمرینات این تیم خبر داد و بیان داشت: این بازیکن علی‌اصغر حسن‌زاده است که بعد از جدایی از ارم کیش قم در پایان لیگ دهم تا پایان لیگ سیزدهم در این تیم اصفهانی بازی کرده است.
شریفی در پاسخ به اینکه آیا ممکن است که حسن‌زاده به تیم فوتسال صبای قم بپیوندد تصریح کرد: طبیعی است که هم من و هم امیر شمسایی سرمربی تیم علاقمند به حضور حسن‌زاده در ترکیب تیم فوتسال صبای قم در لیگ چهاردهم هستیم اما باید شرایط جذب این بازیکن را فراهم کنیم.
وی عنوان داشت: حضور حسن‌زاده به عنوان بازیکن توانمند و ارزشمند تیم ملی فوتسال کشورمان که سابقه چندین عنوان قهرمانی در میادین برون مرزی اعم از آسیایی، جهانی و بین‌المللی با تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف فوتسال کشورمان دارد، در تیم ما یک اتفاق مهم خواهد بود.
مدیر تیم فوتسال صبای قم بیان داشت: در این خصوص با سیدرضا دهناد رئیس هیئت مدیره باشگاه صبای قم و محسن رمضان‌بیگی مدیرعامل باشگاه صبا صحبت کرده‌ام اما هنوز منتظر پاسخ این عزیزان هستیم تا ان‌شاءالله حسن‌زاده را جذب کنیم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.