سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت: مقابل ذوب‌آهن به پيروزي رسيدم اما اگر مساوي هم مي‌شديم، راضي‌کننده بود.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، يحيي گل‌محمدي پس از برتري 2 بر يک برابر ذوب‌آهن گفت: ما براي گرفتن امتياز به اصفهان آمده بوديم و براي آن برنامه داشتيم که خوشبختانه به هدف‌مان رسيديم. مي‌خواستيم حريف را تحت فشار قرار دهيم و با استفاده از سرعت بازيکنان‌مان ذوب‌آهن را تسليم کنيم.
وي ادامه داد: هر دو تيم موقعيت‌هاي خوبي داشتند. بيشتر اتفاقات در نيمه دوم رخ داد. بعد از گلي که دريافت کرديم فشار زيادي به حريف وارد کرده و با تعويض‌هاي‌مان توانستيم سانتر از جناحين را افزايش دهيم و با هوشياري ميلاد نوري 2 گل زديم.
سرمربي تيم فوتبال صباي قم افزود: شايد اگر اين بازي مساوي هم تمام مي‌شد عدالت فوتبال برقرار بود. من خودم پس از گلي که تيمم به ثمر رساند به بازيکنان گفتم عقب‌نشيني کرده و بسته بازي کنند و به مساوي راضي بودم اما آنها چيزي جز برد نمي‌خواستند.
سرمربي صباي قم در پاسخ به اين سؤال که براي بازي آسيايي با اين تيم مي‌توانيد مقابل حريفان قرار بگيريد، عنوان کرد: درست است که جوانيم اما در ادامه ليگ با تجربه‌تر مي‌شويم. قطعاً از حيثيت فوتبال ايران دفاع خواهيم کرد و به هيچ عنوان زنگ تفريح نخواهيم بود، البته مسئولان باشگاه انتظار زيادي از ما ندارند./س
برچسب ها: قم ، دیدارصبا ، برد صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.