مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بازیکنان ما هر چقدر که برابر پیکان با انگیزه بودند، قوی‌تر و با شرایط بهتر در بازی حساس هفته دوم برابر ذوب آهن به میدان می‌روند.

 
به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران قم، ناصر بختیاری‌زاده اظهار کرد: دیدار حساسی در پیش داریم ولی از هر نظر آماده‌ایم تا نشان دهیم که می‌خواهیم روند موفقیت‌های خود را ادامه داد و ثابت کنیم که صبا یکی از مدعیان لیگ برتر است.
وی ادامه داد: آخرین تمرین ما پیش از این دیدار حساس چهارشنبه شب این هفته، امشب برگزار می‌شود و تا این لحظه خوشبختانه بدون اینکه مصدوم یا محرومی داشته باشیم برای مصاف با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان آماده هستیم.
مربی تیم فوتبال صبای قم افزود: به خوبی به حساسیت‌های بازی آگاه هستیم زیرا ذوب آهن اصفهان به عنوان مدافع عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه‌های فوتبال آسیا همواره یکی از تیم‌های قوی لیگ برتر بوده و با اینکه در هفته‌ اول نتیجه خوبی کسب نکرده اما آنها را نمی‌توان تیمی معمولی در نظر گرفت.
وی بیان کرد: پیروزی در بازی هفته نخست لیگ برتر مقابل پیکان تهران در افزایش روحیه بازیکنان ما تاثیرات بسیار مفیدی داشته است و در حال حاضر آنها آنقدر با روحیه هستند تا بتوانند در بازی فردا شب شگفتی‌‌ساز شده و تیم مدعی ذوب آهن اصفهان را شکست دهند.
بختیاری‌زاده تاکید کرد: برای اینکه نشان دهیم تیم جوان و هماهنگ صبا می‌تواند تیم ذوب آهن اصفهان را متوقف کند ما باید این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.