ارائه خدمات درمانی و پزشکی رایگان در شهرستان میرآباد

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر سردشت در روستای ساوان جدید شهرستان میرآباد خدمات درمانی و پزشکی رایگان ارائه کردند.

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته هلال جوانان، نجاتگران و پزشکان و پرستاران داوطلب هلال احمر شهرستان سردشت در قالب کاروان سلامت در روستای کم‌برخوردار ساوان جدید از توابع شهرستان میرآباد حضور یافتند و به روستاییان خدمات پزشکی و درمانی رایگان ارائه کردند.

وی افزود: کاروان سلامت متشکل از پزشکان متخصص قلب‌وعروق و کودکان، پزشک‌عمومی، روانپزشک و همچنین کارشناس غربالگری بینایی‌سنجی و شنوایی‌سنجی، کارشناس مامایی و دو پرستار به همراه مربیان کمک‌های اولیه، اعضای داوطلب و گروه آموزشی آگاهی از خطرات مین و پرسنل جمعیت هلال‌احمر بودند که در این امر خداپسندانه به روستاییان خدمات رایگان ارائه کردند.

محبوبی اضافه کرد: در این طرح ۲۲۰ نفر از روستاییان به صورت رایگان ویزیت شدند و به ارزش ۱۰ میلیون تومان دارو بین آنان توزیع شد و همچنین در قالب این طرح اعضای داوطلب هلال احمر به ارزش ۱۰ میلیون تومان بسته‌های معیشتی بین مددجویان روستا توزیع کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.