آخرین اخبار از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: راه ۱۴۳ روستا در چابهار که بر اثر سیل، بارندگی‌ها و طغیان رودخانه های فصلی بسته شده بود، بازگشایی شد.

دادکریم بلوچ اظهارکرد: شبکه آبرسانی ۳۱ روستا دچار تخریب زیرساختی شده و هم اکنون بصورت سقایی در حال آب رسانی هستند و بعد از فروکش آب بصورت کارشناسی شبکه آبرسانی آنها بازسازی خواهد شد.

وی بیان کرد: تلاشگران راهداری در حال بازگشایی راه های پارک پیرسهراب، دمبدف پیرسهراب وشنام‌ها هستند.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار با اشاره به اینکه آسفالت همه راه‌های روستایی و ساخت پل و ابنیه فنی مورد انتظار مردم است، افزود: روستاییان گرفتار در سیل همیشه نیازمند امدادرسانی هوایی و ارسال کمک‌های غذایی و درمانی هستند باید پیش از اتفاقی دیگر راه‌های ارتباطی را استاندارد و آسفالت و پل‌ها و آبنماها را ساخت تا مشکلات به حداقل برسد.

وی ادامه داد: سیلاب و بارندگی‌های اخیر موجب خسارت سنگین در بخش‌های راه، کشاورزی و زیرساخت‌های شهری و روستایی شده و روستاهای بخش پیرسهراب، پلان و مکرزی چابهار در محاصره سیل و گرگروها(فرسایش خندقی خاک) بودند.

سیلاب مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: با توجه به آب بردگی کیلومتر ۱۸ راه آهن زاهدان - میرجاوه این مسیر تا اطلاع بعدی بسته است.

حمید بهادری افزود: بلافاصله بعد از بروز این مشکل نیروهای راه آهن در محل حادثه حضور یافتند تا بتوانیم هر چه سریع تر نسبت به بازگشایی مسیر اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: وجود مشکلات و آسیب به سازه‌های ریلی سیستان و بلوچستان همواره وجود دارد و بصورت مداوم کار بهسازی و تعمیرات انجام می شود.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: کارکنان پشتیبانی راه آهن بصورت شبانه روزی در حال خدمت هستند تا مشکل به وجود آمده در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

سیل جان نوجوان مهرستانی را گرفت

حمد فهرجی اظهار داشت: در پی اعلام گزارش مفقود شدن یک نوجوان غرق شده در جریان وقوع سیلاب در شهرستان مهرستان، بلافاصله تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان عملیات جستجو را آغاز کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهرستان افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر پیکر بی‌جان نوجوان غرق شده در رودخانه «ماشکید» روستای «کلاتک» را که بر اثر سیل و بارندگی اخیر در شهرستان مهرستان غرق شده بود پس از ساعت‌ها تلاش پیدا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
نتیجه و عاقبت هر گونه ظلم و ستم اقتصادی و معیشتی به زندگی مردم و جامعه که خشم و قضب و انتقام خداوند را در پی خواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
هرسال سیل ومسؤلین خواب و بی‌کفایت وخوش گذران؟؟
آخرین اخبار