نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز معلم را تبریک گفتند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت معلم شهید، مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشتند.

 در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی  آمده است: ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت شهید آیت‌الله مرتضی مطهری (رحمه الله علیه)، عالم وارسته، مجاهد و متفکر به عنوان روز معلم نام‌گذاری شده تا یادآور جایگاه والای معلمان و همه دست اندرکاران عرصه علم و دانش باشد.

معلمان، مربیان و اساتید حوزه و دانشگاه، نقش پر رنگی در تشکیل شاکله هویت نسل جدید دارند که بی‌شک با تربیت صحیح نسل جدید پیشرفت و توسعه کشور را در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی نظاره‌گر خواهیم بود.

این پیام می‌افزاید: فعالان عرصه دانش در تمام عرصه‌های حساس از جمله دفاع مقدس، عرصه مبارزه با تحریم‌ها، جهاد پیشرفت و آبادنی و عرصه مهم مبارزه با جنگ نرم نقش بی بدیلی ایفا کرده‌اند.

تقدیر عملی از مقام معلم این است که ارزش‌گذاری و قدرشناسی برای علم و عالم در جامعه گسترش یابد و تلاش برای کسب علم، دانشجویی، علم‌آموزی و دانش‌آموزی، فرهنگ و افتخاری برای نسل جدید ما باشد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری (رحمه الله علیه)، و مقام شامخ معلم این روز را به تمامی معلمان، مربیان و اساتید حوزه و دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان که در هر شرایطی با ایثار و ازخودگذشتگی برای آموزش و تربیت روح و فکر فرزندان عزیز این خطه گام بر می‌دارند، تبریک عرض می‌کنیم و دوام توفیقات، سعادت و سربلندی این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار