در جریان معاملات امروز ۲۷ فروردین ماه؛

۲۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد

کارشناس بازار سرمایه گفت: در جریان معاملات امروز بازار سهام ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۲ هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان ثبت شد.

محمد غفوری، کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۷ فروردین ماه شاخص کل بورس با افزایش بیش از ۱۰ هزار واحد در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۲ هزار واحدی در سطح ۷۲۶ هزار واحدی ایستاد تا امروز روند مثبتی را در بازار سهام شاهد باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز بازار سهام ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۲ هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان ثبت شد و در نهایت بازار امروز شاهد ورود نقدینگی افراد حقیقی به میزان ۲۸۱ میلیارد تومان بود همچنین امروز ۸۰ درصد بازار در محدوده مثبت دست به دست شدند.

غفوری همچنین اظهار کرد: امروز صندوق‌های سهامی شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی حقیقی‌ها بودند و بیشترین میزان خروج نقدینگی را صندوق‌های با درآمد ثابت به خود اختصاص دادند. با توجه به ریسک‌های سیستماتیک بزرگ روز گذشته قبل از شروع به کار بازار سازمان بورس تصمیم بر تغییر دامنه نوسان کرد و اعلام شد سه روز دامنه نوسان مثبت و منفی یک درصد است اقدامی مناسب که نتیجه آن‌مطلوب بود و حالا امروز بازار متعادل به کار خود ادامه داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
در اون دنیا مردمی که در بورس ایران با وعده مسئولان نابود شدن یقه مسئولان رو خواهند گرفت همه بازارها هزار درصد سود دادن اما بورس ضرر داده به سهامداران این اختلاف بسیار چه جوری می خواد جبران بشه کاش کسانی که زمان انتخابات برای رای شعار می دادن پاسخ بدن
آخرین اخبار