استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی گفت: استفاده از سهمیه سوخت ۵ هزار و ۷۵۸ تاکسی و ۹ هزار و ۱۱۵ وانت بار فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث محدود می‌شود.

مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اطلاعات ۵ هزار و ۷۵۸ تاکسی فاقد بیمه شخص ثالت برای عدم استفاده از سهمیه سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است همین طور اطلاعات ۹ هزار و ۱۱۵ وانت بار که بیمه‌نامه آنها از سال ۱۳۹۷ منقضی و دیگر تمدید نشده برای اجرای ماده ۴۸ توسط ستاد سوخت به پالایش و پخش ارسال شده است.

او افزود: این وسایل نقلیه در صورت تهیه بیمه‌نامه و مراجعه به پلیس ۱۰+ و ثبت اطلاعات بیمه‌نامه در سامانه‌های مربوطه مجددا امکان استفاده از سهمیه کارت سوخت خود را خواهند داشت.

گفتنی است، بر اساس ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری شخص ثالث، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مکلف است از صدور هرگونه کارت سوخت و تخصیص اولیه سهمیه یا ادامه آن برای وسایل نقلیه فاقد بیمه‌نامه خودداری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران ایران
۱۲:۰۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
خداحفظتون کنه سهمیه سوخت خودرووموتورهایی که فاقدبیمه نامه هستندروباطل کنید
خداروخوش نمیادمن سالی۵م بدم بابت بیمه ؛بعداقاهم پول بیمه نده مفت ازسهمیه یارانه ای استفاده کنه....هرسال به این نمیگن عدالت؟
ایشالاهرچه زودتراجرابشه
دست مسئولین ذیربط میبوسم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مرهم که نیستید لااقل زخم نزنید، با ذره بین افتاده اید بدنبال تتمه توان مالی زحمتکش ترین اقشار جامعه در حالیکه بانکها و شرکتها و موسسات و هلدینگهایتان مردم را بطرف پرتگاه سقوط هل میدهند!
آخرین اخبار