در جریان معاملات ۱۰ اردیبهشت؛

۱۶۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات خرد امروز ۱۰ اردیبهشت ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۴ هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان ثبت شده است.

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۳ هزار واحدی در سطح ۲ میلیون و ۷۳۷ واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۶۰۰ واحدی در تراز ۷۵۶ هزار و ۸۳۶ واحدی ایستاد تا روز منفی برای بازار سرمایه رقم بخورد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات خرد امروز ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۴ هزار و ۱۳۹ میلیارد تومانی ثبت شده و در نهایت هم ۱۶۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد. مادامی که ارزش معاملات بالای ۷ هزار میلیارد تومان نباشد ما چنین وضعیت بی رمقی را در بازار تجربه خواهیم کرد.

غفوری افزود: امروز ۳۴ درصد بازار به عبارتی ۲۴۵ نماد در وضعیت مثبت و ۶۶ درصد به عبارتی ۵۴۱ نماد در محدوده منفی به کار خود پایان دادند همچنین ارزش سفارشات فروش امروز ۳۶۷ میلیارد تومان و ارزش سفارشات خرید ۴۱۰ میلیارد تومان ثبت شده است‌.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز تعداد خریداران حقیقی ۱۱۵ هزار کد و تعداد فروشندگان حقیقی ۱۱۸ هزار کد بود همچنین صندوق‌های کالایی شاهد بیشتر میزان ورود نقدینگی حقیقی‌ها بودند بیشترین خروج نقدینگی هم به صندوق‌های با درآمد ثابت اختصاص یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار