پایان هفته نواحی شرقی و غربی کشور بارانی می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: پایان هفته در نواحی غربی، شمال غربی و نواحی شرقی و شمال شرقی کشور شاهد بارش باران و وزش باد شدید خواهیم بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: طی امشب و فردا در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شمال سمنان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، اصفهان، کرمان، فارس، بوشهر، نیمه شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز و تهران شاهد افزایش ابر و بارش باران هستیم.

وی ادامه داد: روز جمعه در مناطقی از شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال شرق، شرق، جنوب، جنوب شرق و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی در امتداد رشته کوه البرز و نقاطی از مرکز، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که طی این روز شدت بارش در شمال شرق و نوار شمالی کشور است.

وی با بیان اینکه روز شنبه در نوار شمالی و برخی مناطق نوار شرقی کشور بارش و وزش باد شدید انتظار می‌رود، گفت: روز یکشنبه بارش در سواحل غربی دریای خزر و شمال غرب کشور تشدید شده و در دامنه‌های جنوبی البرز، نوار شرقی و بخش‌هایی از مرکز کشور نیز رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مشهد بارون خیلی خوب اومد دستتون درد نکنه
آخرین اخبار