شرکت گاز آذربایجان‌غربی ۳۰۰ هزار دستگاه کنتور G۴ را خریداری کرد

رئیس امور تدارکات و عملیات کالا شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: پارسال بزرگترین قرارداد شرکت گاز استان برای خرید کنتور ۳۰۰ هزار دستگاه کنتور G۴ منعقد شد.

قادر جعفرزاده رئیس امور تدارکات و عملیات کالا شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: پارسال قرارداد خرید ۳۰۰ هزار کنتور G۴ به ارزش ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال را به انعقاد رساندیم که بزرگترین قرارداد امضا شده‌ی شرکت گاز استان از بدو تاسیس تاکنون محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه پارسال ۵ هزار و ۹۸۸ میلیارد ریال صرف خرید و تامین کالا و تجهیزات شد، افزود: همچنین سال قبل در مجموع حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر لوله پلی‌اتیلنی و فولادی برای اجرای طرح‌های گازرسانی، تحویل پیمانکاران شد.

رئیس امور تدارکات و عملیات کالا شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه از لوله‌های تحویلی یک میلیون و ۲۳۷ هزار و ۵۶۷ متر لوله پلی اتیلنی بود، در ادامه گفت: ۳۵۱ هزار و ۱۵ متر نیز لوله فولادی در سایز‌های مختلف و ۵۴ دستگاه ایستگاه تقلیل فشار گاز تحویل پیمانکاران اجرایی گاز در سطح استان شد.

وی تحویل ۱۲۰ هزار و ۷۶۱ عدد انواع کنتور و رگلاتور به ادارات گاز شهرستان‌ها که ۵۵ هزار و ۶۶ عدد مورد آن برای کنتور G۴ بود را از دیگر عملکرد‌های امور تدارکات و عملیات کالا شرکت گاز آذربایجان‌غربی، برشمرد.

رئیس امور تدارکات و عملیات کالا شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اشاره به شرایط مطلوب انبار این شرکت استان از لحاظ موجودی کالا و تجهیزات، گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار قلم کالا با ارزش دفتری بیش از ۵ هزار و ۳۸۶ میلیارد ریال در انبار‌های شرکت نگهداری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.