ارائه خدمات امدادی هلال احمر یزد به ۲۲۸ نفر در راهپیمایی روز قدس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: ۲۲۸ نفر از راهپیمایان در روز جهانی قدس از ایستگاه‌های سلامت و اکیپ‌های سیار هلال احمر استان خدمات امدادی دریافت کردند.

عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین، کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان سراسر استان همگام با اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی بزرگ شرکت کردند.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۶۲ امدادگر و نجاتگر در قالب ۱۴ تیم امدادی با بکارگیری ۱۰ خودروی امدادی، خودروی کمکدار و موتورلانس در مسیر راهپیمایان حضور یافتند و نسبت به پوشش امدادی مراسم اقدام کردند.
 
عشقی با بیان اینکه تمامی‌پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در سطح استان نیز اماده باش بودند، بیان داشت: ۲۲۳ نفر از مردم برای کنترل فشار خون به ایستگاه‌های سلامت و اکیپ‌های سیار مراجعه کردند.
 
این مقام مسئول عنوان کرد: ۴ مصدوم که بصورت سرپایی توسط نیرو‌های امدادی درمان و ۱ نفر مصدوم توسط آمبولانس هلال احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: خانه‌های هلال واقع در روستا‌ها نیز در کنار راهپیمایان حضور داشته و به ارائه خدمات پرداختند.
 
عشقی گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، جمعیت هلال احمر در تدوام پویش "بشردوستی" و جمع آوری کمک‌های نقدی برای مردم مظلوم غزه اقدام به برپایی ایستگاه‌های ویژه در مسیر‌های راهپیمایی و مصلی‌های نماز جمعه با استقرار صندوق و دستگاه‌های کارت خوان کرده است.
 
او افزود: پویش بشردوستی در مسیر‌های راهپیمایی و مصلی‌های نمازجمعه تمامی‌شهر‌های استان با مشارکت داوطلبان فعال اجرا شد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطر نشان کرد: این پویش همچنان ادامه دارد و هموطنان نوع دوست می‌توانند کمک هاى نقدى خود به مردم غزه را از طریق کد دستورى # ۵*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و شماره حساب ۹۹۹۹۹ و به شماره شبای ۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ IR و همچنین درگاه پرداخت به آدرس https://rcs.ir/portal/donation به نام جمعیت هلال احمر جمهورى اسلامى ایران نزد بانک ملی، واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار