اجرای پویش هلال رحمت از سوی هلال احمر یزد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: داوطلبان و خیرین همای سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان یزد ۲۵۰ بسته معیشتی به نیازمندان اهدا کردند.

وهاب نخل بند یزدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و ماه رمضان، پویش هلال رحمت با شعار «نوروز با نوع دوستی؛ رمضان با مهربانی» و با هدف کمک به اقشار بی بضاعت و کم بضاعت و ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام المنفعه در شهرستان یزد اجرا شد.

او افزود: در مرحله اول خیرین همای سلامت ۱۵۰ بسته معیشتی و حمایتی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون تومان بین بیماران سرطانی تحت پوشش توزیع کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت: همچنین در مرحله دوم با کمک داوطلبان و خیرین ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

نخل بند یزدی با دعوت از خیرین نیک اندیش برای مشارکت در اجرای طرح‌های انسان دوستانه و عام المنفعه، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان حلقه واسط توان توانمندان و نیاز نیازمندان بسترساز فعالیت‌های بشر دوستانه پذیرای حضور خیرین در بزرگترین نهاد جهانی و مردمی است.

او خاطر نشان کرد: جمع آوری و توزیع بسته‌ها تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و مردم نوعدوست می‌توانند کمک‌های خود را به هر میزان دلخواه به شماره کارت ۶۲۱۹ - ۸۳۶۶ - ۹۵۷۰ - ۶۳۶۷ و یا از طریق کد دستوری #۳ * ۱۱۲* اهدا کنند و بخشی از نیات خیر خود را از مسیر هلال احمر به مقصد برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار