واکسیناسیون بیش از هش هزار راس دام سبک در ابرکوه

مدیرکل دامپزشکی استان یزد گفت: کلیه خدمات واکسیناسیون، ویزیت و درمان، آموزش و ترویج به دامداران مناطق روستایی و عشایری به صورت رایگان ارائه می‌شود.

 فاتحی نیا مدیرکل دامپزشکی استان یزد با بیان اینکه اهم خدمات در این اردو‌ها به مناطق کم برخوردار ارائه خواهد شد، گفت: اردوی جهادی دامپزشکی شهرستان ابرکوه  امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در روستا‌های هدف آغاز شد.

وی افزود:این خدمات شامل واکسیناسیون دام سبک علیه بیماری طاعون (ppr) و تب مالت بره و بزغاله، واکسیناسیون سگ‌های صاحب دار علیه بیماری هاری، توزیع رایگان واکسن نیوکاسل برای طیور خانگی، سمپاشی بدن دام، آموزش و ترویج و ویزیت دام‌های عشایری بخش بهمن در شهرستان ابرکوه، می‌باشد.

 فاتحی نیا خاطر نشان کرد: ۱۰ اکیپ عملیاتی اعم از همکاران شهرستان و استانی در این اردو جهادی شرکت نموده و بیش از ۸ هزار راس دام سبک از خدمات دامپزشکی شهرستان بهره‌مند خواهد شد.

فاتحی نیا حفظ دام عشایری و دامداران را یکی از مأموریت‌های دامپزشکی دانست و خاطرنشان کرد: تمام اقدامات سازمان دامپزشکی کشور در راستای حفظ سرمایه‌های دامی است و کلیه خدمات واکسیناسیون، ویزیت و درمان، آموزش و ترویج به دامداران مناطق روستایی و عشایری به صورت رایگان ارائه میگردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار