حزب‌الله: اسرائیل حماقت کند، با نسخه پیشرفته جنگ ۳۳ روزه روبرو خواهد شد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت هرگونه حماقتی علیه لبنان، با نسخه پیشرفته جنگ ۳۳ روزه رو به رو خواهد شد.

 «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تمجید از شجاعت و ایستادگی ملت فلسطین، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت هرگونه حماقتی علیه لبنان، با نسخه پیشرفته جنگ ۳۳ روزه رو به رو خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری «الجزیره»، شیخ نعیم قاسم امروز دوشنبه در کنفرانس اتحادیه جهانی علمای مقاومت با عنوان «البنیان المرصوص» در بیروت خطاب به دشمن صهیونیست گفت: در صورت حماقت با نسخه پیشرفته جنگ ۳۳ روزه مواجه خواهید شد و شکست مفتضحانه دیگری به شکست‌های شما و پیروزی دیگری به پیروزی‌های ما افزوده خواهد شد. جنگ علیه غزه را متوقف کنید، تا منطقه آرام شود.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: محور ایران، سوریه، یمن، لبنان، فلسطین و عراق محور عزت و شرافت است ومقاومت فلسطین شجاع‌ترین جبهه‌های مقاومت است و بالاترین جانفشانی‌ها را رقم می‌زند و ملت فلسطین نماد انسانیت است و ثابت کرد که ملتی ثابت قدم، قادر و عظیم است و دشواری‌هایی را تحمل می‌کند که هیچ ملتی در جهان آن را تجربه نکرده است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر شایستگی ملت فلسطین برای پیروزی تاکید کرد: تجاوزگری اسرائیل بیهوده است و به بن بست خواهد رسید، زیرا نتوانسته است که هیج یک از اسیران خود را آزاد کند و در حالی که نمی‌داند چه کار کند و طرحی برای دستیابی به پیشرفتی ندارد، تنها دست به کشتار می‌زند.

وی تصریح کرد: شهدا فخر و عزت و کرامت ما هستند و فلسطین به اذن خداوند آزاد خواهد شد و عملیات طوفان الاقصی حق مشروع ملت فلسطین است و هیچ بحثی در مشروعیت آن نیست و این شعله‌ای است که مقاومت را تغذیه می‌کند.

شیخ نعیم قاسم در خصوص دخالت‌های های آمریکا در منطقه گفت: آمریکا می‌خواهد بر منطقه ما سیطره یافته و آن را بنا به خواست خود شکل دهد و اگر حمایت آمریکا از اسرائیل در جنگ علیه غزه نبود، این تجاوزگری چند روز بیشتر نمی‌توانست ادامه یابد و تجاوزگری علیه غزه، تجاوزگری مشترک آمریکا واسرائیل با هدف نسل کشی ملت فلسطین و نه واکنش به عملیات الاقصی است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فلفل
۲۰:۱۲ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
بسیار عالی . درود. احسنت بر حزب الله قهرمان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
شما هم فقط حرف میزنید چند ماه است هیچ پیشرفتی نداشتید و فقط مردم مظلوم کشته میشوند ، سی هزار نفر ۴ ماه.
آخرین اخبار