زنگ احسان و نیکوکاری در ۱۳۰۰ مدرسه استان زنجان نواخته شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:‌ زنگ احسان و نیکوکاری برای جمع آوری کمک‌های دانش آموزان و اولیای آنها به نیازمندان و مددجویان در یک هزار و ۳۰۰ مدرسه استان نواخته شد.

روح الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به ۱۴ اسفند، سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: همه ساله در آستانه سال نو و بهار طبیعت جشن نیکوکاری با هدف تامین اقلام ضروری اقشار نیازمند با کمک خیرین و نیکوکاران برگزار می شود که بانیان و صاحبان اصلی این روز هستند.

وی شعار روز جشن احسان و نیکوکاری را "‌عید همدلی، نوروز را با نیکوکاری به خانواده‌های نیازمند هدیه کنیم" بیان کرد و اظهار داشت: از محل کمک های مردمی در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند تهیه و توزیع می‌شود.

صالحی با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ امور خیر در جامعه، یادآور شد:‌ روز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی در میادین، معابر، مراکز نیکوکاری و پایگاههای بسیج و روز جمعه ۱۸ اسفندماه نیز در مصلاهای نماز جمعه برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای نیکوکاران و خیرینی که امکان حضور در محل پایگاهها را ندارند نیز روشهایی غیرحضوری پیش بینی شده است، تصریح کرد: این خیرین در هر جایی که به تلفن دسترسی دارند می توانند با شماره گیری *۱۲# و یا *۸۸۷۷*# مبالغ مورد نظر خود را برای دستگیری از اقشار نیازمند واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به ارائه ۷۸ هزار خدمت در مراکز نیکوکاری استان، گفت: امسال میزان ارائه خدمات به نیازمندان در استان نسبت به سال قبل ۵۱ درصد افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.