برنامه ریزی دشمنان برای عرصه‌های ورزشی و تخریب آن

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: علی رغم آنکه دشمنان می‌گویند ورزش عرصه اجتماعی است، اما به شدت در حال برنامه ریزی و مدیریت در این حوزه هستند.

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در جشنواره ورزشی طلاب بسیجی گفت: امروز دشمنان عرصه تهدیدات را گسترده کرده و علاوه بر فضای مجازی در صحنه‌های دیگر نیز در حال تخریب روحیه مردم و ضربه به اراده شهروندان هستند.

او می‌گوید: آن‌ها با دروغ می‌گویند ورزش عرصه اجتماعی است و نباید در دیگر امور دخالت کرد، اما پارسال وقتی تیم ملی ما به جام جهانی رفت، به افرادی پول دادند تا به قطر بروند و روحیه تیم ملی را ضعیف کنند.

سردار شاهوار پور ادامه داد: امروز عرصه ورزش از سوی دشمنان ما مدیریت می‌شود و اگر ما به موقع ورود نکنیم و خود را نشناسیم ممکن است از آن استفاده نمایند.

به گفته او ورود طلاب به ورزش نه تنها برای سلامت جسمانی خودشان است، برگزاری جشنواره‌های ورزشی برای نبرد با صحنه‌هایی است که دشمن ناخواسته برای ما در عرصه‌های ورزشی مدرسه، ورزشگاه و در جای جایی که ما غفلت کردیم، ایجاد کرده است.

این مقام مسئول گفت: آرزوی ما برگزار بسیار خوب و در تراز این حرکت ملی است تا همه افراد بتوانند با کیفیت برنامه‌ها را اجرا کنند و برنامه‌های گرانسنگی برای آینده داشته باشیم.

برچسب ها: بسیج ، شهدا ، بسیجیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.