قربانی در یادواره شهدای قرآنی مطرح کرد

تولید بیش از 40 مستند قرآنی برای انس بیشتر مردم با شهدا

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ گفت: اهداف ما در برگزاری یادواره سوره سرخ ترویج به فرهنگ ایثار و مقاومت است و می‌خواهیم شهدا را به عنوان اسوه‌های عملی قرآنی به مردم نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، "رحیم قربانی" رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و دبیر یادواره شهدای قرآنی و پرچمدار بصیرت در یادواره سوره سرخ ضمن بیان اینکه با لطف و عنایت خداوند این یادواره به سازمان بسیج واگذار شده است، اظهار داشت: یادواره سوره سرخ طی این دو سال با کمک سازمان اوقاف و امور خیریه، شبکه قرآن، بسیج، فرهنگسراها و بنیاد شهید به کار خود طی این دو سال ادامه می‌دهد تا به اهداف خود برسند.  
 
وی با بیان اینکه قرآن خود بصیرت بخش است و به فرموده مقام معظم رهبری که شهدا آیه‌های قرآنی هستند، گفت: اهداف ما در برگزاری یادواره‌های سوره سرخ ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است و ما در نظر داریم شهدا را به عنوان اسوه‌‌های عملی قرآن به جامعه نشان دهیم.  
 
دبیر یادواره سوره سرخ تصریح کرد: اکنون حدود 250 شهید قرآنی در تهران بزرگ تاکنون شناسایی شده‌اند که ما نیز با برقراری 250 حلقه 30 نفره خواستیم نام و یاد این شهدای قرآنی را گرامی بداریم.  
 
قربانی ادامه داد: اکنون با این حضور 7 هزار و پانصد نفره بسیجیان در این یادواره می‌خواهیم عهد و پیمانی با شهدا ببندیم تا در عمل نیز قرآنی باشیم. 

وی در پایان به برنامه‌های تدارک دیده شده سازمان قرآن و عترت بسیج تهران اشاره کرد و گفت: حدود 40 مستند قرآنی علاوه بر 25 مستند سال گذشته در رابطه با شهدای قرآنی تولید شده است که در شبکه قرآن نیز پخش می‌شود و ما تندیسی را درست کرده‌ایم که در رابطه با همین موضوع است و در نظرداریم در میادین بزرگ تهران و بهشت زهرا نصب کنیم تا مردم انس بیشتری با شهدا و بخصوص شهدای قرآنی بگیرند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیجیان ، بصیرت ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار