رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان:

مطالبات پایان خدمت بازنشستگان کردستانی پیگیری می‌شود

محمدی گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان توسط مسئولین استانی با جدیت تمام در حال پیگیری است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در دیدار با مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کردستان و جمعی از بازنشستگان این استان، با تاکید بر لزوم تکریم بازنشستگان و تلاش در جهت رفع مشکلات معیشتی آنان گفت:  بازنشستگان گنجینه‌های ارزشمندی هستند که با وقف بیش از سی سال از بهترین زمان عمر خود به مردم توانسته اند با کسب کوله باری از تجربه و دانش پا به مرحله جدیدی از زندگی خود بگذارند .

اکبر محمدی افزود: استفاده از این تجربیات ارزشمند توسط دستگاه‌های اجرایی می‌تواند روند چابک سازی و ارائه خدمت به جامعه را تسریع ببخشد.

وی، احداث خانه‌های امید در شهرستان‌های سنندج و سقز را گامی مهم و موثر در راستای حفظ سلامت و نشاط بازنشستگان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با پیگیری‌های صندوق بازنشستگی کشوری در استان و مساعدت استاندار کردستان شاهد احداث و بهره برداری از خانه‌های امید در کلیه شهرستان‌های سطح استان باشیم.

مطالبات پایان خدمت بازنشستگان کردستانی با جدیت پیگیری می‌شود 

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در خصوص مطالبات پایان خدمت بازنشستگان نیز گفت: پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان به صورت کشوری انجام می‌گیرد، ولی مسئولین استانی هم با جدیت تمام در حال پیگیری موضوع و حل مشکلات این قشر زحمتکش هستند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که کسورات حقوق دوران خدمت کارکنان دولت به صندوق‌های بازنشستگی واریز شده و این صندوق‌ها زیر مجموعه دولت نبوده و به صورت غیر دولتی اداره می‌شوند، گفت: دولت در راستای خدمت به بازنشستگان در سال جاری مبلغ ۳۵۱ هزار میلیارد تومان جهت کمک به بازنشستگان و حمایت از صندوق‌های بازنشستگی به این صندوق‌ها پرداخت کرده است.

وی در پایان از عزم دولت سیزدهم جهت همسان سازی حوق بازنشستگان خبر داد و گفت: امیدواریم با تامین منابع مالی این طرح شاهد تحولی عظیم در وضعیت معیشتی بازنشستگان در کشور بویژه در استان کردستان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.