کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه خیز در جاده‌های کامیاران

رئیس دادگستری کامیاران از کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه خیز محور‌های این شهرستان با ورود دستگاه قضا خبر داد.

منصور مهدوی در حاشیه بازدید سرزده از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان و نقاط حادثه خیز مسیر گردشگری کامیاران _پالنگان  اظهار کرد: رفع نقاط حادثه خیز محور‌های این شهرستان چندین سال است که در دستور کار قرار دارد و توجه خاص مسئولان برای تامین اعتبار دو بانده کردن این مسیر می‌طلبد تا نقاط حادثه خیر برطرف شود تا دیگر شاهد حوادث مرگبار نباشیم.

وی از کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است، اما هنوز ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه‌خیز وجود دارد.

مهدوی گفت: در سال گذشته با همکاری دستگاه قضایی چندین کیلومتر از حریم جاده روستایی مسیر گردشگری پالنگان آزادسازی شد که در این خصوص در سطح استان در رتبه اول قرار داریم که این اقدام به دلیل اهمیت موضوع برای دستگاه قضایی بوده است.

وی گفت: بسیاری از نقاط گردشگری بکر شهرستان از داشتن راه دسترسی استاندارد محروم هستند، رفع نقاط حادثه خیز و مناسب‌سازی زیرساخت‌ها یک فرصت مناسب برای راه‌های روستایی است که موجب جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.