معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا:

نیروهای مسلح در انقلاب اسلامی ضد قدرت طلبی هستند

سرلشکر ایزدی گفت: محور نظام استکباری غرب قدرت طلبی است، اما در انقلاب اسلامی نیرو‌های مسلح ضد قدرت طلبی هستند.

سرلشکر مصطفی ایزدی ظهر امروز در همایش سالروز آزادسازی شهر سنندج  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: ترکیب مقدس مهاجرین و انصار انقلاب اسلامی در کردستان و به خصوص در سنندج تداعی مجاهدت های رهروان پیامبر اعظم در صدر اسلام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اداره کردستان امروز در دست مردم اداره می شود، گفت: کردستان به برکت خون شهدا پیش رفت و باید در جهان نمونه شود.

سرلشکر ایزدی به مقایسه نظام ایران اسلامی و رژیم صهیونسیتی پرداخت و گفت: محور نظام استکباری غرب قدرت طلبی است، اما در انقلاب اسلامی نیروهای مسلح ضد قدرت طلبی هستند و برای اعلای (لا اِلهَ اِلَّا الله مُحَمَّدٌ رَسُولُ الله) مجاهدت می کنند.

سرلشکر ایزدی با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت در غزه مقابل اسرائیل ایستاده‌ است، گفت: وعده صادق معادلات جهانی را برهم زد و فلسطینیان به برکت انقلاب اسلامی در حال آزادسازی هستند.

وی به رشادت های شهدا در آزاد سازی سنندج اشاره کرد و گفت: یکی از فرماندهان پاکسازی سنندج، شهید بروجردی ملقب به مسیح کردستان است که علی‌رغم اینکه پیشنهاد فرماندهی کل سپاه را به او داده بودند، اما قبول نکرد و دنبال خدمت به مردم این استان بود.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه  انقلاب اسلامی به برکت اخلاص رزمندگان و خون پاک شهدا همچون شهیدان نمکی، تعریف، صیاد شیرازی و... در داخل به پیش رفته است، گفت:  ارزش جهاد رزمندگان، جانبازان و پیشمرگان مسلمان کُرد که نور چشم ما هستند به حدی است که اگر این عزیزان نبودند و از نظام و انقلاب اسلامی پاسداری نمی‌کردند، اکنون شاهد امنیت و اقتدار کنونی نبودیم.

کردستان امروز در همه عرصه‌ها به ویژه در فرهنگ پیشگام است

استاندار کردستان نیز در این آیین اظهار کرد: اردیبهشت ماه در کردستان یادآور خاطرات زیبایی برای مردم است، در اردیبهشت ۵۸ شهر سنندج از وابستگان مزدور و عناصر ضدانقلاب با مجاهدت فرزندان این مردم آزاد شد.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: رزمندگان مهاجر که در ۴۰ سال قبل رشادت به خرج دادند، امروز از پیشرفت‌های کردستان خوشحال می‌شوند چراکه خود را متعلق به این خاک می‌دانند و ما نیز آنان را از شهروندان این خطه میدانیم.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در اردیبهشت سال ۸۸ افزود: در چنین ایامی، اردیبهشت با سفر به یاد ماندی رهبر انقلاب اسلامی به این استان رنگ زیباتری به خود گرفت.

وی با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری نقطه عطفی در تاریخ کردستان به شمار می‌رود، بیان کرد: سفر رهبری به کردستان برداشت‌های نادرست نسبت به مردم این استان را اصلاح کرد و مسیر خدمت مسوولان را هموار کردند.

زارعی‌کوشا با تاکید بر اینکه سفر رهبری مزیت اصلی این استان که فرهنگی بودن آن است را یادآوری کرد، گفت: کردستان امروز در همه عرصه‌ها به ویژه در فرهنگ پیشگام است و برگزاری برنامه‌ها بازتاب‌های جهانی و بین‌المللی دارد.

امنیت پایدار کردستان گنجینه‌ای عظیم برای صیانت از انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز با اشاره به نقش‌آفرینی مردم کشور برای پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت اسلام و ارزش‌های الهی و دینی، افزود: مردم کردستان هم نقش ویژه‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند.

وی تاکید کرد: ایجاد امنیت پایدار در این استان در طول ۴۵ سال گذشته، حاکی از گنجینه‌ای عظیم برای صیانت از انقلاب اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.