جهش ۳ درصدی بهای گاز اروپا به دلیل شرایط دریای سرخ

کشور‌های اروپایی در نخستین ماه زمستان با جهش بهای گاز مواجه شده‌اند.

اتحادیه اروپا مصداق بارز تفکرات لیبرالی در نظام بین الملل محسوب می‌شود که بر همکاری به منظور نفع تمامی طرف‌ها و یا همان بازی برد- برد تاکید دارد. با این حال، همین متفکران لیبرال فراموش کرده اند که وابستگی متقابل در اقتصاد تبعات آشوب در یک نقطه از جهان را به باغ سبز آن‌ها نیز بکشاند. حمایت اروپایی‌ها از کشتار مردم فلسطین اکنون تبعات خود را در اقتصاد این منطقه نمایان ساخته است. 

به گزارش تله تریدر، بهای گاز در اروپا به دلیل شرایط خاورمیانه و تشدید تنش‌ها در دریای سرخ بیش از ۳ درصد جهش یافت. 

در معاملات امروز (چهارشنبه) روند افزایش بهای گاز در معاملات بازار انرژی اروپا همانند روز‌های گذشته ادامه یافت و نگرانی درباره ارسال ناو‌های ایران به دریای سرخ، حملات انصارالله یمن به کشتی‌های صهیونیست، و حضور نیروی دریایی آمریکا در منطقه که جملگی خطر تقابل و انسداد عرضه را بیشتر کرده، باعث عدم اطمینان از ثبات عرضه به بازار شود. 

گاز طبیعی انگلیس برای تحویل در ماه فوریه شاهد رشد ۳.۵ درصدی بود. همچنین گاز طبیعی هلند با ۳.۱ درصد رشد، ۳۱ یورو و ۵۳ سنت در هر مگاوات ساعت داد و ستد شد. 

شرکت کشتی رانی مرسک، غول کشتی رانی دانمارک به تازگی اعلام کرد به دلیل حمله انصارالله یمن به یکی از کشتی‌های ما، تا اطلاع ثانوی عبور تمامی کشتی‌های ما از دریای سرخ به حال تعلیق درمی آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۴ دی ۱۴۰۲
همه پیاده نظام روس‌ها هستیم،، ملتهای مظلوم فلسطین، ایران، یمن،،،، دارند پای روس‌ها می سوزند، شدیم منافع روس‌ها،، غمنگیزه، واقعا چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۴ دی ۱۴۰۲
جالبه تو اروپا افزایش ۳ درصد میشه جهش و توی ایران گران شدن ۳۴ درصدی اینترنت میشه شیب ملایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۱۴ دی ۱۴۰۲
داداش، جهش برای بالای 20 درصده. 3 درصد نهایتا رشد سریعتر قیمت گاز یا دیگه با اغراق پرش 3 درصدی قیمت هاست. جهش فقط مال اینجاست
Iran (Islamic Republic of)
دلاوری
۰۶:۳۲ ۱۴ دی ۱۴۰۲
بفرمایید گاز رو میخواین گرون کنین،دارین از قبل میگین که آمادگی داشته باشیم?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۱۴ دی ۱۴۰۲
خدا کنه ازسرما یخ بزنن همشون اونهایی ذره ای ارامش برای ما روا ندارن
Germany
ناشناس
۰۲:۱۰ ۱۴ دی ۱۴۰۲
کاشکی برای ما هم همینطور ۳٪ گران بشه نه ۳۰۰٪
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۴ دی ۱۴۰۲
ای کاش خبر های افزایش قیمت و تورم وگرانی های دیگر کشورها را به ملت ایران که خود روزانه شاهد افزایش قیمت ها هستند را نمی‌دادید! ای کاش این همه وقت که برای کشف این خبر گذاشتید را در مورد افزایش قیمت برق مصرفی که امروز فیش برای مغازه داران صادر شده بابت افزایش قیمتی که اعلام شده و مابه تفاوت آن را از اول سال یعنی ده ماه گذشته گرفتند پیگیری وگزارش تهیه می‌کردید! این نوع خبرها برای کشوری موثر است که آن کشور لااقل طی یکسال افزایش قیمتی نداشته! نه برای ملتی که افرایش قیمت را لحظه‌ای با جان خود لمس کرده وزیر بار گرانی کمر خم که نه کمرشان شکسته است اما در آمار و ارقام سربلندی دولتمردان آنها می‌باشد لااقل به خاطر روح حاج قاسم سلیمانی که همگان برای او اشک میریزیم کمی هم همچون حاج قاسم عزیز به فکر مردم وکشور عزیزمان باشیم تا در آن دنیا شرمنده این شهید عزیز نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۴ دی ۱۴۰۲
جالبه اینجا اینترنت ۲۵۰ درصد میره روش آب از آب تکون نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۳ دی ۱۴۰۲
جهش 300درصدر پراید در ایران. اینم بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۳ دی ۱۴۰۲
اگه ۳ درصد جهش قیمت به حساب میاد پس تورم ۴۰ درصدی ما چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۳ دی ۱۴۰۲
اخیش
آخرین اخبار