جهش بهای گاز در اروپا به دلیل اتفاقات رخ داده در دریای سرخ

اقدامات جنبش انصارالله یمن در حمایت از مردم فلسطین باعث جهش بهای گاز در اروپا شد.

کشور‌های اروپایی از همان آغاز تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی از حامیان تل آویو بوده اند. با این حال، حمایت‌های همه جانبه این کشور‌ها از اسراییل در جنگ فعلی در غزه در نهایت باعث وارد آمدن خسارت به خود آن‌ها شد.

به گزارش تله تریدر، بهای گاز تحویلی در ماه پیش رو در اروپا به دلیل تشدید تنش‌ها در دریای سرخ و تعلیق حرکت کشتی‌های حامل گاز مایع از این منطقه، در معاملات امروز (دوشنبه) شاهد جهش ۱۱ درصدی بود. 

این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که شرکت بریتیش پترولیوم، غول صنعت نفت و گاز اروپا از تعلیق تمامی حرکات کشتی‌های حامل سوخت خود از دریای سرخ خبر داد. این تصمیم پس از اقدام جنبش انصارالله یمن در توقیف کشتی‌های تجاری به مقصد و از مبدا بنادر رژیم صهیونیستی گرفته شد. 

گاز طبیعی انگلیس برای تحویل در ماه ژانویه در معاملات امروز بازار انرژی با ۱۲.۸۵ درصد رشد، ۳۶ یورو و ۹۰ سنت داد و ستد شد. 

اروپایی‌ها پیش‌تر به دلیل تحریم نفت و گاز روسیه به دلیل جنگ اوکراین در مضیقه انرژی بودند. با این حال، اتفاقات رخ داده در خاورمیانه شرایط را برای کشور‌های اروپایی پیش از بیش دشوار ساخته است و زمستان سخت در انتظار قاره سبز خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
...و زمستان سخت در انتظار قاره سبز خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
آمریکا هزینه جنگایی که راه میندازه رو از جیب خودش نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۲۸ آذر ۱۴۰۲
بازم زمستان سخت اروپا! حالا خودتون چیکار کردید که امسال نه زمستان ندارید و نه باران
آخرین اخبار