رییس کل دادگستری استان زنجان:

دستگاه های متولی در خنثی سازی تحریم های دشمنان تلاش کنند

رییس کل دادگستری زنجان گفت: دستگاه های متولی با فراهم کردن امکانات به واحد های تولیدی و تسهیل در ارائه خدمات در خنثی کردن تحریم‌ اقتصادی دشمنان تلاش کنند و جذب سرمایه گذار در استان هم در گرو همین حمایت ها است.

حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق شامگاه دوشنبه در ششمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان که در یکی از واحد های تولیدی شهرک صنعتی شهر صائین قلعه برگزار شد گفت: امروز مساله اقتصاد و حمایت از واحد های تولید از موضوعات مهم کشور است و همه مسئولان در هربخش باید به وظیفه خود در این مقوله عمل کنند.

وی با بیان اینکه انجام وظیفه آن هم با تشخیص به موقع و خوب باید مورد توجه همه مسئولان و خدمتگزاران به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد اضافه کرد:این مسئولیت ها برای مسئولان یک فرصت است و همه ما در قبال این مهم مورد بازخواست قرار خواهیم گرفت.

حجت الاسلام فرجی برحق با تاکید بر اینکه با توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی برای جوانان در کشور کلی مشکلات جامعه و دادگستری را حل خواهد شد گفت: تلاش برای حل مشکلات واحد های تولیدی و رفع موانع آنها در تحقق شعار سال موثر است که توجه به این مقوله مورد اهتمام مسئولان قرار گیرد.

وی به شرایط تحریمی اقتصادی کشور از سوی دشمنان و بروز برخی معضلاتی در کشور اشاره کرد و گفت: حمایت از تولیدات می تواند اثر بخشی بهتری را به دنبال داشته باشد.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) خاطر نشان کرد: زندگی سراسر نور این بانوی بزرگ اسلام باید در همه ابعاد زندگی ایشان الگوی تمام عالم بشریت باشد و یکی از ابعاد زندگی دختر پیامبر اسلام تشخیص به موقع و خوب در حمایت از ولایت بود.

در ابتدای این جلسه مدیران چند واحد تولیدی مشکل دار شهرستان ابهر و صائین قلعه به بیان مشکلات واحد تولیدی خود پرداختند که با توضیحات مدیران دستگاه ها خدمات دهنده و ارائه پیشنهادات مقرر شد مشکلات بیان شده در چهار چوب قانون و در راستای حمایت از سرمایه گذاران برطرف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.