جیک سالیوان به تل‌آویو سفر خواهد کرد

منابع صهیونیستی امروز دوشنبه تایید کردند مشاور امنیت ملی آمریکا طی هفته جاری به اراضی اشغالی خواهد رفت.

روزنامه تایمز اسرائیل امروز دوشنبه به نقل از دو مقام آمریکایی و صهیونیستی گزارش داد، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا، تا پایان این هفته  به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.

 به گزارش شبکه کان رژیم صهیونیستی، این سفر احتمالا پنجشنبه یا جمعه انجام خواهد شد. این منابع ادعا کردند سالیوان برای بررسی تلفات غیرنظامیان در غزه قرار است به تل‌آویو سفر کند. این درحالی است که برخلاف ادعاهای همیشگی آمریکا، این کشور به تنهایی روز جمعه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد.

 پیش از این، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از آمریکا به دلیل وتوی پیش نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در حمایت از آتش بس در غزه تمجید کرد و از سایر کشورها خواست تا ضرورت حمایت از کمپین این رژیم علیه مقاومت فلسطین را به رسمیت بشناسند.

روز جمعه، پولیتیکو گزارش داد که دولت بایدن به رژیم صهیونیستی تا پایان سال میلادی مهلت داده است تا جنگ خود را به پایان برساند. ضرب الاجلی که توسط آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در سفر اخیر خود به تل‌آویو تایید شد.

بنا به گزارش پولیتیکو، زمانی که مقامات صهیونیست برنامه های خود را برای دیپلمات ارشد آمریکایی تشریح کردند و اعلام کردند که جنگ در جنوب غزه چندین ماه طول می کشد، بلینکن به شدت پاسخ داد: «شما زمان زیادی ندارید».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۵۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
جو بایدن جنایتکار به همراه نتانیاهو جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در غزه بوده است.
ارتش اسرائیل، ارتش آمریکا، هر دو در جنگ غزه مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
این پدر سوخته هم صهیونیسم است
آخرین اخبار