نارضایتی از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه افزایش یافت

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد ۶۱ درصد از آمریکایی‌ها سیاست‌های جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در قبال جنگ غزه را تایید نمی‌کنند.

به گزارش تارنمای هیل، نظرسنجی مشترک شبکه سی. بی. اس نیوز و موسسه افکارسنجی یوگاو که یکشنبه منتشر شد، ۳۹ درصد از پرسش‌شوندگان گفتند که سیاست‌های بایدن در قبال این جنگ را تایید می‌کنند.

این نظرسنجی حاکی است که نارضایتی از عملکرد بایدن در برابر این جنگ افزایش یافته است. نظرسنجی دیگری که ماه اکتبر انجام شد، نشان داد که ۵۶ درصد از آمریکایی‌ها رویکرد بایدن را تایید نکردند، اما ۴۴ گفتند که عملکرد وی در مورد جنگ غزه را تایید می‌کنند.

به نوشته هیل، نتایج نظرسنجی جدید در حالی منتشر می‌شود که بایدن و سایر سران کاخ سفید درخواست‌های بیشتری مطرح کرده‌اند تا اسرائیل کشتار غیرنظامیان در غزه را کاهش دهد.

اما بایدن همواره از رژیم صهیونیستی دفاع کرده و مدعی شده است که این رژیم حق دارد از خود دفاع کند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

وزارت بهداشت غزه عصر یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار شهدای غزه به ۱۷ هزار و ۹۹۷ نفر رسیده است. تعداد مجروحان بالغ بر ۴۹ هزار و ۲۲۹ نفر است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه طی بیانیه‌ای از نهاد‌های بین‌المللی ذی‌ربط خواست تا به وظایف خود در زمینه حمایت از مراکز بهداشتی و درمانی در نوار غزه عمل کنند.

این نهاد همچنین خواستار بازگشایی کامل گذرگاه رفح برای ورود کمک‌های بشردوستانه ضروری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
درسی که کودکان بی گناه غزه ای باخون خود وبدن کباب شده توسط بمبهای فسفری غربیها به ملتها دادند وپرده از سیاه بازی بین المللی برداشته اند آقای بایدن همان جلسه اول سخنرانی درسازمان ملل گفت من ابر قدرتم که معلوم شد از ترس انسانهای بزرک ومسلح گریخت وبا نوکرهای خودکودک کُشی را شروع کرد که بگوید من قُلدُر هستم اما ناخداگاه زایید وپرده از روی تمامی سیاه بازی سازمان ملل برداشت سیاه بازیهایی مثل کمک به جنگ زده ها آلودگی آب وهوا مطالعه حقوق بشر وزن وکودک ونشان داد باصهیونیسمهای یهودی پولدار اسرائیلی تمامی سازمان ملل را خریده و جمهوری خواه ودموکرات الکی است آنها نژاد پرست والبته سرمایه دار را فیل یعنی قدرت وبقیه ملت آمریکا وغرب را خر یعنی بارکِش اهلی میدانند جالبه که در هنگام رای گیری این سنبل درملح عام نشان داده میشود وملتشان کیف میکنند وسازمان ملل راهم با پول مزدور وشرمنده خودکرده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
نه تنها نقشه آمریکا و اسرائیل در تفرقه افکنی بین گروه های مقاومت با شکست کامل روبرو رشده است بلکه هرچه بحران غزه تداوم بیشتری می یابد شاهد افزایش اتحاد بیشتر بین گروههای مقاومت و حتی جذب بیشتر ملتها و دولتها به سمت لزوم مقاومت و نابودی اسرائیل را شاهد هستیم. طولانی شدن جنگ در غزه قطعا موجب انزوای کامل آمریکا و اسرائیل در عرصه بین المللی می شود و تو خالی بودن شعارهای آزادی بیان و حقوق بشری اروپائیان وغربی ها را رسوا خواهد ساخت. زمان به ضرر اسرائیل در حال سپری شدن است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۷ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
به نظر من فقط باید سفارتها ی آمریکا ودوستانش را بوسیله ملتها مورد هجوم قرار داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
باید نیرو‌های آمریکایی و ترکیه‌ای از عراق خارج شوند
باید نیرو‌های آمریکایی و ترکیه‌ای از سوریه خارج شوند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۳۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
اینها همه بایست اگر آمریکائیها بخواهند از بردگی نجات پیدا کنند باید سیاسیون خود را کنار بزنند و چه جمهوری خواه و چه دموکرات
آخرین اخبار