دیدار مشاور امنیت ملی کاخ سفید با ولیعهد سعودی

مشاور امنیت ملی کاخ سفید با ولیعهد عربستان در ریاض دیدار و درباره جنگ غزه و تلاش‌ها برای جلوگیری از گسترش جنگ به دیگر مناطق غرب آسیا گفتگو کرد.

پایگاه خبری «آکسیوس» بامداد پنجشنبه گزارش داد که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید طی سفری به عربستان سعودی، با «محمد بن سلمان»، ولیعهد این کشور دیدار کرده است.

آکسیوس به نقل از دو مقام آمریکایی نوشت که سالیوان با بن‌سلمان درباره بحران غزه و تلاش‌ها برای جلوگیری از گسترش جنگ به دیگر مناطق غرب آسیا گفتگو کرد.

این منابع همچنین گفتند که سالیوان درباره نحوه پیگیری مذاکرات آمریکا با سعودی برای توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: «مقامات آمریکایی، عربستان سعودی را کلیدی برای جلوگیری از گسترش بیشتر بحران غزه در منطقه و شریک اصلی در هر راهبردی برای آینده می‌دانند».

یک مقام آمریکایی به آکسیوس گفت یکی از موضوعاتی که سالیوان در عربستان سعودی مطرح کرده، تلاش برای جلوگیری از حملات ارتش یمن به کشتی‌های تجاری صهیونیستی یا به مقصد فلسطین اشغالی در دریای سرخ است.

پیش از این نیز «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا گفته بود که مشاور امنیت ملی کاخ سفید و «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا به غرب آسیا و فلسطین اشغالی سفر می‌کنند تا ضمن گفتگو درباره جنگ غزه، به موضوع امنیت کشتیرانی در دریای سرخ بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
اسرائیل ابزار گسترش هرج و مرج و تروریسم در منطقه است/ آمریکا به ارزش‌های انسانی توهین می‌کند
اسرائیل عامل اصلی تهدید صلح بین‌المللی و ابزاری برای گسترش هرج و مرج و تروریسم در منطقه است.
که رژیم اشغالگر اسرائیل با ادامه جنایات وحشیانه خود علیه غزه و تجاوزات مکرر به اراضی سوریه و لبنان، درحال شعله‌ور کردن منطقه و سوق دادن آن به سمت انفجاری است که نمی‌توان آن را مهار کرد.
که عصر سه شنبه به وقت محلی 12 دسامبر 2023 برابر با 21 آذر ماه 1402 تشکیل شد، 153 کشور از میان 193 عضو سازمان ملل به قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه رای مثبت دادند. 10 عضو سازمان ملل رای منفی دادند و 23 عضو نیز رای ممتنع دادند و به این ترتیب اکثریت قاطع اعضای سازمان ملل در برابر آمریکا و رژیم اسرائیل ایستادند.
رای مثبت 153 کشور به قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه نشان می‌دهد که همه جهانیان خواستار توقف فوری تجاوزات وحشیانه اسرائیل علیه ملت فلسطین هستند. در سایه ناتوانی شورای امنیت مقابل آمریکا، مجمع عمومی سازمان ملل دهمین نشست اضطراری خود را درباره وضعیت خطرناک اراضی اشغالی فلسطین برگزار کرد. این نشست برای دومین بار در کمتر از دو ماه برگزار شد تا در آن اصرار آمریکا و برخی کشورهای غربی برای نابودی آرمان فلسطین و کشتار کودکان فلسطینی در یک نسل‌کشی بی‌سابقه که تاکنون بیش از 18 هزار شهید و 50 هزار زخمی به جای گذاشته است مورد بررسی قرار بگیرد.
اسرائیل ابزار گسترش هرج و مرج و تروریسم در منطقه است
اشغالگران قصد دارند زیرساخت‌های نوار غزه را نابود کنند و همچنان به محاصره آن و جلوگیری از ارسال کمک‌های بشردوستانه و استفاده از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی از جمله بمب‌های فسفری آتش‌زا و تهدید به استفاده از بمب اتمی علیه غزه ادامه دهند. صهیونیست‌ها با نادیده گرفتن همه قوانین بین‌المللی و ارزش‌های انسانی از هیچ جنایتی ضد مردم فلسطین دریغ نمی‌کنند. همه باید بدانند آنچه که امروز در اراضی اشغالی فلسطین رخ می‌دهد اتفاقی نیست که صرفا از 7 اکتبر آغاز شده باشد؛ بلکه این تجاوزات و جنایات صهیونیست‌ها از چندین دهه قبل و با اشغالگری آنها در فلسطین آغاز شد.
حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و تجاوزات مستمر آن ضد اراضی لبنان و سوریه و همچنین فرودگا‌ها و زیرساخت‌های غیرنظامی کشور ما که نقض آشکار قوانین بین‌المللی و منشور سازمان ملل است بار دیگر ثابت می‌کند که اسرائیل چیزی جز ابزاری برای گسترش هرج و مرج و تروریسم در منطقه نیست و این رژیم تحت حمایت آمریکا و غرب عامل اصلی تهدید صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی می‌باشد.
اقدام آمریکا در شورای امنیت علیه غزه توهین به معیارهای بشردوستانه است
که اقدام آمریکا در استفاده مجدد از حق وتو خود در شورای امنیت برای جلوگیری از تصویب قطعنامه آتش‌بس در نوار غزه به معنای ایستادن این کشور در برابر خواست اکثریت قریب به اتفاق اعضای این شورا بوده و یک توهین شرم‌آور به معیارهای بشردوستانه محسوب می‌شود. این اقدام آمریکا همچنین میزان تمایل آن برای کشتار غیرنظامیان را نشان داده و ثابت می‌کند که واشنگتن و کشورهای غربی مستقیما در جنگ غزه حضور دارند و هدف آنها نابودی ملت فلسطین و اجرای پروژه موسوم به «اسرائیل بزرگ» بر روی اجساد کودکان فلسطینی است.
آمریکا به جای اینکه به شورای امنیت اجازه دهد بعد از 2 ماه تجاوز بی‌وقفه صهیونیست‌ها ضد غزه این تجاوزات را متوقف کند، با وتوی قطعنامه آتش‌بس فرصت جدیدی را در اختیار رژیم اشغالگر قرار داد تا جنایات خود را با شدت بیشتری علیه غیرنظامیان ادامه دهد. کشوری که همواره شعارهای دموکراسی سر می‌دهد و ادعای دفاع از حقوق بشر را دارد و می‌گوید که در محافظت از صلح و امنیت بین‌المللی نقش مهمی ایفا می‌کند، شورای امنیت را از انجام مسئولیت خود در برابر تجاوزات علیه غیرنظامیان بازمی‌دارد. این اقدام بیانگر سیاست واقعی آمریکا در حمایت بی‌چون و چرا از اسرائیل و مصون کردن این رژیم از هرگونه پاسخگویی به خاطر نقض قوانین بین‌المللی و مفاد منشور سازمان ملل است.
شکست چندباره شورای امنیت در توقف تجاوزات اسرائیل ضد مردم غزه، این رژیم را برای تداوم جنایات سیستماتیک آن گستاخ‌تر کرده است. در شرایطی که کشورهای غربی برای حقوق بشر در دیگر مناطق جهان گریه می‌کنند، شاهد ریاکاری آشکار و معیارهای دوگانه این کشورها در برخورد با ارزش‌های انسانی هستیم.
سوریه بر ادامه حمایت خود از ملت برادر فلسطین در مبارزه برای آزادسازی این سرزمین اشغالی و برپایی دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس تاکید دارد. همچنین باید یک اقدام جدی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی ضد مردم غزه و کمک‌رسانی مستمر و فوری به این منطقه و نیز محاکمه جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها انجام شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
اسرائیل ابزار گسترش هرج و مرج و تروریسم در منطقه است/ آمریکا به ارزش‌های انسانی توهین می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
کودک‌کشی، نسل‌کشی و وحشی‌گری در ذات صهیونیست‌ها است. آمریکایی‌ها هدایت، مدیریت و حمایت جنگ غزه را بر عهده دارند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
مقامات و سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل در منطقه بودن و هنوز هم هستند.
سکوت مجامع حقوق بشری در مقابل جنایات صهیونیست ها بیانگر فقدان انسانیت و تبلور وحشی‌گری اسرائیلی ها است .
سوال اینجاست که پس چرا دیوان بین‌المللی کیفری به وظیفه‌اش درباره جنایات صهیونیست‌ها و مزدورانشان عمل نمی کند که هزاران آدم کشته شده‌اند و نسل‌کشی در غزه رخ داده است، به وظیفه ذاتی خودش عمل نکند، دیگر وجود آن چه اهمیتی دارد؟
نیروی هوایی آمریکا در جنگ غزه مرتکب جنابت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. نیروی هوایی اسرائیل در جنگ غزه مرتکب جنابت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.
ادامه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی است و هم حمایت همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.
حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با مهمات فسفری + فیلم ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در حملات شدید به جنوب لبنان، از بمب‌های ممنوعه فسفری استفاده کرد. حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با مهمات فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
رژیم اسرائیل به همراه آمریکا در حمله علیه مردم غزه مرتکب جنایات جنگی شده است
که رژیم صهیونیستی با استفاده از سلاح های آمریکایی در این حملات، مرتکب جنایات جنگی شده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش سعودی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
انگلیس جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.

اسرائیل جنایتکاراز تسلیحات ساخت آمریکا جنایتکار در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است.
اسرائیل جنایتکاراز تسلیحات ساخت انگلیس جنایتکار در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا آمریکا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا عربستان سعودی جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا امارات جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اردن جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا ترکیه جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا باکو جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا مصر جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۱۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
سازمان های بین المللی تاکنون با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری کرده اند و هنوز هم همکاری می کنند چرا؟
سوال اینجاست که پس چرا شورای امنیت سازمان ملل متحد رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

صهیونیست ها، تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و هم برخی کشورهای عربی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.

ارتش فرانسه جنایتکار در دریای سرخ چه غلطی می کند؟
حضور ارتش فرانسه جنایتکار در دریای سرخ غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
ارتش فرانسه جنایتکار حق حضور در دریای سرخ را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۱۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۱۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
حمایت آمریکا جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
حمایت اروپا جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
حمایت انگلیس جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
حمایت فرانسه جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
حمایت آلمان جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۱۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست انگلیس جنایتکار در کار است.
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست فرانسه جنایتکار در کار است.
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار در کار است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
نیروی هوایی آمریکا در جنگ غزه مرتکب جنابت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. نیروی هوایی اسرائیل در جنگ غزه مرتکب جنابت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.

ادامه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی است و هم حمایت همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.

حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با مهمات فسفری + فیلم ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در حملات شدید به جنوب لبنان، از بمب‌های ممنوعه فسفری استفاده کرد. حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با مهمات فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.

رژیم اسرائیل به همراه آمریکا در حمله علیه مردم غزه مرتکب جنایات جنگی شده است که رژیم صهیونیستی با استفاده از سلاح های آمریکایی در این حملات، مرتکب جنایات جنگی شده است. که در آن به این نتیجه رسیده است که ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل در دو حمله هوایی مرگبار و غیرقانونی به خانه‌های غیرنظامیان در نوار غزه از مهمات ساخت آمریکا استفاده و واشنگتن بصورت مستقیم در این حمله مشارکت کرده است. استفاده ارتش رژیم اسرائیل از مهمات و سلاح های ساخت آمریکا در حملات غیرقانونی که پیامدهای مرگبار برای غیرنظامیان به همراه داشته است باید زنگ خطر را برای دولت بایدن به صدا درآورد زیرا سلاح های ساخت آمریکا کشتار دسته جمعی خانواده های بزرگ فلسطینی در غزه را تسهیل کرده است. آمریکا باید انتقال سلاح هایی که فلسطینی ها به وسیله آنها کشته می شوند را به اسرائیل متوقف کند که واشنگتن باید برای جلوگیری از افزایش خطر ارتکاب نقض قوانین بین المللی فوراً انتقال سلاح به اسرائیل را متوقف کند. دولتی که به تامین سلاح های مورد استفاده برای ارتکاب تخلفات ادامه می دهد، در مسئولیت این تخلفات شریک است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۰۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
شورای بی امنیت سازمان بی ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که نوکر آمریکا، غرب و اسرائیل بوده است.

شورای حقوق بی بشر سازمان بی ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است و نشان داده است که نوکر آمریکا، غرب و اسرائیل بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.

شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آمریکا نمی‌تواند اصول اعتقادی ملت فلسطین را از بین ببرد.

اروپا نمی‌تواند اصول اعتقادی ملت فلسطین را از بین ببرد.

اسرائیل نمی‌تواند اصول اعتقادی ملت فلسطین را از بین ببرد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۰۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
دونالد ترامپ بی ادب رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

دونالد ترامپ بی ادب رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
این بچه پولدار چی میگه
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۰۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آمریکا، کشورهای اروپایی و سازمان های بین المللی 100 درصد فقط از 15 مهر ماه تاکنون عامل اصلی جنگ در غزه بودن و هنوز هستند.

آمریکا، کشورهای اروپایی و سازمان های بین المللی 100 درصد فقط از 15 مهر ماه تاکنون عامل اصلی جنگ در غزه بودن و هنوز هستند.

آمریکا، کشورهای اروپایی و سازمان های بین المللی 100 درصد فقط از 15 مهر ماه تاکنون عامل اصلی جنگ در غزه بودن و هنوز هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۰۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی و هم برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی جنایت می کنند، آدم می کشند و مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام می کنند.

صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی و هم برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی جنایت می کنند، آدم می کشند و مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام می کنند

صهیونیست ها جنایتکار در جنگ غزه 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی و هم برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی جنایت می کنند، آدم می کشند و مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۰۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
مشاور امنیت ملی کاخ سفید جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۰۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
ارتش اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت سازمان های بین المللی از خط قرمز عبور کرده‌ است.
که ارتش اسرائیل با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از خط قرمز در نوار غزه عبور کرده‌ است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
همش وقت کُشی برای نسل کُشی
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۵۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
که ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی به همراه ارتش آمریکا جنایتکار از خط قرمز در غزه عبور کرده‌ است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
شهادت ۱۸۶۰۸ نفر در نتیجه ۶۸ روز تجاوز صهیونیست‌ها به غزه/ شمار شهدای جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه به ۱۸ هزار و ۶۰۸ نفر خبر داد. و متاسفانه کشورهای غربی جنایتکار در این مدت ۶۸ روز است که در مقابل این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست ها سکوت اختیار کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۲۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
و متاسفانه کشورهای غربی جنایتکار در مقابل این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست ها جنایتکار سکوت اختیار کرده اند.
تعداد شهدای غزه به ۱۸۶۰۸ نفر رسید/ شمار شهدای فلسطینی به ۱۸۶۰۸ نفر افزایش پیدا کرده و تعداد مجروحان به ۵۰۵۹۴ نفر رسیده است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت ختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آمریکا، کشورهای اروپایی و سازمان های بین المللی 100 درصد فقط از 15 مهر ماه تاکنون عامل اصلی جنگ در غزه بودن و هنوز هستند.
Iran (Islamic Republic of)
مقصر اصلی جنایات رژیم صهیونیستی آمریکاست
۰۹:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
مقصر اصلی جنایات رژیم صهیونیستی آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
۰۰:۳۳۲۲ آذر ۱۴۰۲
عصبانیت و ناراحتی شدید امروز اسرائیلی‌ها بعد از جنگ دو ماهه از این است که با حدود ۴۰ هزار سرباز جنگی به شمال غزه حمله و این منطقه کوچک را با یکی از شدیدترین بمباران‌های تاریخ ویران کرده است ولی حماس همچنان پا برجاست و جالب‌تر از همه اینکه با آن همه کشتار بی‌پناهان غزه‌ای، در نظرسنجی ۱۴ نوامبر از فلسطینیان در غزه و کرانه باختری که توسط مؤسسه جهان عرب برای تحقیق و توسعه انجام شد، ۷۶ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که دیدگاه مثبتی در مورد حماس دارند.

۰۰:۳۲۲۲ آذر ۱۴۰۲
اگر چه پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه توسط آمریکا برای چندمین بار وتو شد و بار دیگر دروغ بودن حقوق بشر آمریکایی را آشکار کرد ولی در این مورد توجه به دو نکته حائز اهمیت است. یکی این که جبهه مقاومت و مشخصاً حماس توانسته است تا یک اجماع بین‌المللی را برای ایجاد آتش‌بس و حمایت از حقوق غیر‌نظامیان ایجاد کند. دومین نکته این است که ایالات ‌متحده به دلیل حمایت کورکورانه خود از رژیم منحوس صهیونیستی که نفس‌های آخر خود را می‌کشد تبدیل به بازیگری منفعل در بحث‌های حقوق بین‌الملل شده است.
آخرین اخبار