پیشرفت ۹۶ درصدی سد تاج امیر در دلفان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان در سفر به شهرستان دلفان به پروژه زیرساختی تصفیه خانه شهر نورآباد اشاره کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان در سفر به شهرستان دلفان با اشاره به پروژه زیرساختی تصفیه خانه شهر نورآباد گفت: پیمانکار این پروژه پای کار است و مطالبات خوبی را ایجاد کرده است و بناست، از طریق اعتبارات توان ملی پیگیر تخصیص اعتبارات آن باشیم و با تزریق منابع ملی روند ساخت آنرا تسریع نمائیم.

خانم حسن پور افزود: زیرساخت‌های سازه‌ای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر نوراباد ۸۰ درصد پیشرفت کاری دارد.

وی، گفت: ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث کریدر شمال غرب به جنوب کشور در مسیر نورآباد به خرم آباد اختصاص یافته است و تلاش داریم این اعتبار را تا پایان سال جاری افزایش دهیم
وی، با بیان اینکه روند ساخت سد تاج امیردلفان در دولت سیزدهم پیشرفت خوبی داشته است افزود: این سد ۹۶ درصد پیشرفت کاری دارد و از ابتدای سال جاری ۹۰ میلیارد تومان اعتبار به آن تزریق شده است و امیدواریم این سد تا پایان سال جاری با حضور مقامات کشوری آبگیری گردد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان لرستان با اشاره به پروژه سکوی تماشاگران دلفان از این طرح به عنوان یک طرح زیرساختی در حوزه ورزش دراین شهرستان یاد کرد و افزود: امسال برای این پروژه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است، اما متاسفانه روند ساخت آن کند است که تذکرات لازم به پیمانکار پروژه و دستگاه‌های اجرایی متولی داده شد.

برچسب ها: طرح سدسازی ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار