جابجایی بیش از ۱ میلیون نفر مسافر از استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اردبیل گفت: ۱ میلیون و ۶۵ هزار نفر مسافر در ۸ ماهه گذشته از استان جابجا شده اند.

رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان اصلاندوز گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱ میلیون و ۵۳ هزار نفر مسافر از استان جابجا شده بودند امسال افزایش ۲ درصدی را شاهد هستیم. 

او با بیان اینکه در ۸ ماهه گذشته حدود ۵۴۰ هزار نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۸۶ هزار و ۱۰۹ نفر مسافر با وسیله نقلیه مینی بوس و ۴۳۹ هزار و ۴۵۴ نفر مسافر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان جابجا شده اند تصریح کرد: در جابجایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۱۷ هزار و ۱۰۳ هزار نفر مسافر و بود در ۸ ماهه گذشته ۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: در مدت یاد شده ۶۱۴ هزار و ۹۴۱ نفر مسافر از شهرستان اردبیل، ۵ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نیر، ۸ هزار و ۸۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین، ۲ هزار و ۷۱۷ نفر مسافر از شهرستان بیله سوار، ۸۲ هزار و ۸۷۸ نفر از شهرستان پارس آباد، بیش از ۹۷ هزار نفر مسافر از شهرستان خلخال، حدود ۵ هزار نفر مسافر از شهرستان کوثر، ۶۰ هزار و ۶۶۹ نفر مسافر از شهرستان گرمی، ۱۶۹ هزار و ۲۹۲ نفر مسافر از شهرستان مشگین شهر، ۲ هزار و ۷۰۰ نفر مسافر از شهرستان سرعین، حدود ۳ هزار نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز و بیش از ۱۳ نفر مسافرنیز از سایر شهرستان‌ها به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

شیرین زاده در ۸ ماهه گذشته از افزایش ۴۷ درصدی جابجایی مسافر در شهرستان سرعین خبرداد و تصریح کرد:در ۸ ماهه گذشته ۲ هزار و ۷۰۰ نفر مسافر از شهرستان سرعین به مقاصد مختلف جابجا شده بود که این رقم در مدت مشابه سال قبل هزار و ۸۰۰ نفر بود.

او فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.