جابجایی بیش از یک میلیون نفر مسافر از استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مسافر در ۱۰ ماهه گذشته از استان جابجا شده اند.

رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان اصلاندوز گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۸۴۰ نفر مسافر جابجا شده بود افزایش ۲ درصدی را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه در این مدت ۲۱۵ هزار و ۴۵۸ مورد صورت وضعیت صادر شده افزود: شهرستان اردبیل با ثبت حدود ۱۱۵ هزار صورت وضعیت بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه در ۱۰ ماهه گذشته ۶۶۲ هزار و ۵۰۶ نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۱۰۳ هزار و ۴۳۵ نفر مسافر با وسیله نقلیه مینی بوس و ۵۴۲ هزار و ۹۵۰ نفر مسافر نیز با وسیله نقلیه سواری از استان جابجا شده اند تصریح کرد: در جابجایی مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶۲۷ هزار و ۶۶۲ نفر مسافر بود در ۱۰ ماهه گذشته افزایش بیش از ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

شیرین زاده اظهار کرد: در مدت یاد شده ۷۵۶ هزار و ۸۱۶ نفر مسافر از شهرستان اردبیل، ۶ هزار و ۳۲۴ نفر مسافر از شهرستان نیر،۱۰ هزار و ۴۵۳ نفر مسافر از شهرستان نمین، ۲ هزار و ۷۱۷ نفر مسافر از شهرستان بیله سوار، ۱۰۲هزارو ۱۱۴ نفر از شهرستان پارس آباد، بیش از ۱۱۸ هزار و ۵۸۶ نفر مسافر از شهرستان خلخال، ۶ هزار و ۲۶۳ نفر مسافر از شهرستان کوثر، ۷۲ هزار و ۹۷۰ نفر مسافر از شهرستان گرمی، ۲۱۰ هزار و ۴۸۴ نفر مسافر از شهرستان مشگین شهر، ۳ هزار نفر مسافر از شهرستان سرعین، ۳ هزار و ۶۷۴ نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز و ۱۵ هزار و ۳۳۲ نفر مسافر نیز از سایر شهرستان‌ها به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

او در ۱۰ ماهه گذشته از افزایش ۵۸ درصدی جابجایی مسافر در شهرستان سرعین خبر داد و تصریح کرد: در ۱۰ ماهه گذشته بیش از ۳ هزار نفر مسافر از شهرستان سرعین به مقاصد مختلف جابجا شده بود که این رقم در ۱۰ ماهه سال قبل هزار و ۹۸۷ نفر بود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل را به مردم و مسافران یادآور شد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
راننده
۰۳:۰۲ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام اقای شیرین زاده .این همه راننده زحمت میکشه با هزاران مکافات توی جاده وگرانی وسایل ماشین ازیه طرف .سختی کارمون که نیست ....بیمه بدنه صورت وضعیت که نمیکنن دل بخواهی هست شرکت پولشو میگیره ولی نمیکنه .بیمه تکمیلی هم توی صورت وضعیت بازم دریافت میشه ولی موقع نیاز میفرماین قرارداد نبستیم ...حال چرا به شرکت های مسافربری دستشون بازه هرجوری بخوان میکنن .بیست ساله راننده ام من ندیدم ازاداره بیاین دردراننده یا به شرکت بگن ایا کارتون رادرست انجام میدین یانه ..‌‌کدوم نظارت منه ندیدم .اگه بود چندین ساله نه بیمه بدنه نه تکمیلی....تازه کل شرکت ها پول صورت حساب را خیلی گراتتر ....که نوع درجه یک میگیرد.شرکت طرف نمره ۳هست چرا رسیدگی نمیشه.....خواهشن به شرکت های مسافربری نظارت بیشتر هم سواری هم اتوبوس ....کل استان اردبیل را سرزده بازدید کنیدخواهشن ..‌تاکی این همه ظلم رابکشیم ...بی ادبی وبی احترامی صاحب شرکتها ومتعادبودنشون هم قیامت به پاکرده ولی همشون اشنا دارن میشن ادم حسابی.به قران حقیقت را نوشتم.