دمای هوا در اردبیل کاهش می‌یابد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: طی امروز تا صبح یکشنبه دمای هوا به طور نسبی کاهش یافته و هوای بسیار خنک گاهی توام با مه در سطح استان حاکم خواهد بود.

مجید کوهی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در بیشتر مناطق استان اردبیل بویژه در بخش‌هایی از مناطق شمالی و مرکزی استان بارش قابل توجهی رخ داده است.

او افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز تا حوالی ظهر فردا با تداوم فعالیت این سامانه بارشی، همچنان در اغلب مناطق استان بارش باران با شدت و ضعف و گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق (در مناطق مستعد با احتمال تگرگ و رخداد سیلاب موقتی) پیش بینی می‌شود. 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: به دلیل استقرار پرفشار سطح زمین در منطقه ضمن وزش باد خزری گاهی با سرعت تند، طی امروز تا صبح یکشنبه (۳۰ اردیبهشت) دمای هوا به طور نسبی کاهش یافته و هوای بسیار خنک گاهی توام با مه در سطح استان انتظار می‌رود.

کوهی گفت: بر این اساس طی ساعات شبانه و اوایل صبح در مناطق مرکزی و جنوبی استان هوای نسبتاً سرد (با کمینه دمای نزدیک به صفر) حاکم خواهد شد.

او افزود: روز یکشنبه موقتاً از شدت ناپایداری جوی کاسته شده؛ اما مجدداً از بعدازظهر و عصر یکشنبه سامانه بارشی تقویت شده و تا عصر دوشنبه در سطح استان بارش باران (گاهی توام با رگبار و رعدوبرق) پیش بینی می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.