مدارس فوتبال نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: مدارس فوتبال در استان باید نسبت به اخذ مجوز‌های لازم برای فعالیت اقدام کنند و مدارسی که مجوز‌های لازم را نداشته اجازه فعالیت نخواهند داشت.

صمد نوتاش در جلسه با مدیران ومربیان مدارس فونبال تصریح کرد: نظارت‌های لازم هم توسط دستگاه‌های مربوطه بر مدارس فوتبال در استان انجام می‌گیرد و این امر به طور مداوم انجام خواهد شد.

او افزود: مدارس فوتبال باید طبق آیین نامه و قوانین مدارس فوتبال فعالیت کنند و در غیر این صورت اجازه فعالیت نخواهند داشت.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت:مدارس فوتبال استان اردبیل بر اساس ارزیابی‌های انجام شده فدراسیون فوتبال از موفق‌ترین مدارس فوتبال در کشور است که تلاش و همت متولیان و مدیران و مربیان مدارس فوتبال استان قابل قدردانی است.

نوتاش ببان کرد: مدارس فوتبال نقش بسزایی در پرورش فوتبالیست‌های بزرگ در استان داشته است که از همین مدارس فوتبال استان اسماعیل قلی زاده و سعید سحرخیزان پرورش یافته به تیم ملی هم در مقاطع مختلف دعوت شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل هم بر تکمیل و توسعه زیرساخت‌های فعالیت مدارس فوتبال در استان تاکید کرد و گفت: در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

پهناور بیان کرد: مدارس فوتبال نقش بسزایی در استعدادیابی دارند و اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه ریزی منسجمی برای استعدادیابی به ویژه در رشته فوتبال دارد.

او گفت: زمین رایگان هم برای راه اندازی چمن در اختیار سرمایه گذاران قرار داده می‌شود تا با راه اندازی این چمن‌ها فعالیت و تاثیرگذاری مدارس فوتبال هم بیشتر باشد.

در این جلسه تعدادی از مدیران و مربیان مدارس فوتبال نظرات و مطالبات خود را در راستای فعالیت بهتر مدارس فوتبال استان اردبیل ارائه دادند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.