تیراندازی مرگبار هالووینی در دو ایالت آمریکا

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که ایندیانا و فلوریدا دو ایالتی در آمریکا هستند که در مراسم هالووین گزارش تیراندازی مرگبار داده‌اند.

بامداد امروز (یکشنبه) به وقت محلی حداقل سه کشته و ۲۶ زخمی در دو تیراندازی جداگانه در مهمانی‌های هالووین در فلوریدا و ایندیانا، گزارش شده است.

پلیس فلوریدا ساعاتی بعد در یک کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: در جریان درگیری بین دو گروه در بیرون یک بار در شهر تامپا، فلوریدا حوالی ساعت ۳ صبح، دو نفر کشته و ۱۸ نفر دیگر زخمی شدند.

پلیس در بیانیه خود افزود:این حادثه یک اغتشاش یا درگیری بین دو گروه بود و در این دعوا، صد‌ها انسان بی‌گناه هم درگیر شدند. در ویدئویی که از صحنه تیراندازی منتشر شده نشان می‌دهد که بسیاری از تماشاگران با لباس‌های هالووین قبل از شروع تیراندازی در خیابان مشغول صحبت هستند، پس از شروع تیراندازی هم بسیاری می‌ترسند و برخی هم پناه می‌گیرند.

در حال حاضر یک مظنون مرد خود را تسلیم کرده و گفته می‌شود یک نفر دیگر هم فراریست، کشته‌شدگان در فلوریدا دو مرد بزرگسال بودند. پلیس این شهر هم در محل حادثه حضور داشت و مشغول بررسی دلیل درگیری است.

یک تیراندازی دیگر هم بامداد یکشنبه در یکی دیگر از جشن‌های هالووین در «ایندیاناپولیس» ایالت ایندیانا گزارش شد و یک کشته و ۸ زخمی بر جای گذاشت. تا بعد از ظهر یک‌شنبه پلیس این شهر گزارشی از تعداد تیرانداز‌ها یا دلیل این تیراندازی منتشر نکرد.

افسر پلیس متروپولیتن ایندیاناپولیس در مصاحبه با رسانه‌های محلی گفت: «چند نفر بازداشت شده‌اند و بازرسان همچنان در تلاش هستند تا نقش دقیق آن‌ها را در این حادثه مشخص کنند. پلیس، در پاسخ به گزارش‌هایی مبنی بر برگزاری یک مهمانی بزرگ بعد از نیمه شب با حضور بیش از ۱۰۰ نفر، با شنیدن صدای شلیک گلوله‌ها به محل رسید و جمعیت زیادی را دید که تلاش می‌کردند از منطقه فرار کنند.»

در حال حاضر یک زن بزرگسال به عنوان کشته در این حادثه اعلام شد و باقی نفرات هم به بیمارستان‌های اطراف فرستاده شدند. قربانیان این تیراندازی هم بین ۱۶ تا ۲۲ سال سن داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار