تل آویو: حماس به سمت شمال غزه حرکت خواهد کرد

ارتش رژیم صهیونیستی از آمادگی این رژیم برای عملیات در تمامی غزه پس از انتقال نیرو‌های حماس به بخش‌های مختلف این باریکه خبر داد.

رژیم صهیونیستی طی چند روز اخیر، عملیات در رفح، جنوبی‌ترین منطقه غزه را آغاز کرده و علاوه بر کشتار گسترده غیرنظامیان، گذرگاه رفح با مصر که حیاتی‌ترین شریان برای ورود کمک‌های بشردوستانه به این باریکه محسوب می‌شود را نیز اشغال کرده است. با این حال، نیرو‌های فلسطینی همچنان به مقاومت در برابر دشمن صهیونیست ادامه می‌دهند. 

به گزارش الجزیره، دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که تل آویو انتظار دارد حماس اقدام به جذب نیرو‌ها و ادامه عملیات‌های خود حتی پس از عملیات ما در رفح کند. با این حال، اسرائیل هر کجا که آنها بروند به تعقیبشان ادامه خواهد داد. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من می‌خواهم این موضوع را روشن کنم تا مردم خود را فریب ندهند. حتی پس از عملیات نظامی ما در رفح، همچنان حماس وجود خواهد داشت و خطر ترور از سوی آنها مطرح است. حماس به سمت شمال غزه حرکت خواهد کرد و خواهد کوشید طی چند روز آینده خود را بازسازی کند. 

این مقام صهیونیست با اشاره به آمادگی اسرائیل برای عملیات در تمامی مناطق غزه علی‌رغم بحران بشردوستانه فعلی، تاکید کرد: حقیقت این است که هر کجا در غزه از شمال تا مرکز این باریکه که نیرو‌های حماس به آنجا بازگردند، ما عملیات نظامی خود را در آنجا انجام خواهیم داد. 

پس از پذیرش پیشنهاد صلح از سوی حماس در روز دوشنبه، مقامات صهیونیست با هدف ادامه نسل کشی و پاکسازی قومی غزه همچنان به ادامه جنگ در این باریکه تاکید کرده و حاضر به استقرار آتش بس نشدند؛ موضوعی که واکنش‌های شدید بین المللی را به همراه داشته است. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار