بیش از ۶ هزار دانش‌آموز مهابادی از سرویس مدارس استفاده می‌کنند

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: روزانه ۶ هزار و ۱۰۵ نفر از دانش‌آموزان این شهر با ۱۶۲ دستگاه ناوگان حمل و نقل شهرداری جابجا شده و خدمات دریافت می‌کنند.

شیرکو نورانی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد با اشاره به افزایش تعداد سرویس مدارس در مهاباد گفت: امسال در راستای رفع دغدغه والدین و ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان ۱۶۲ دستگاه با ظرفیت جابجایی ۶ هزار و ۱۰۵ دانش آموز ساماندهی شده است.

وی ادامه داد: امسال ۲۱ دستگاه اتوبوس با ظرفیت هزار و ۷۵۵ دانش آموز، ۵۵ دستگاه مینی بوس با ظرفیت ۲ هزار و ۹۰۰ دانش آموز و پنج دستگاه میدل باس با ظرفیت ۳۹۰ دانش آموز در مهاباد برای جابجا کردن دانش آموزان پیش بینی شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد اضافه کرد: همچنین ۵۲ دستگاه ون، ۲۵ دستگاه سواری و چهار دستگاه مینی بوس با مجموع هزار و ۶۰ ظرفیت پیش بینی شده است.

نورانی با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۵ دانش آموز متقاضی استفاده از سرویس مدارس در مهاباد طی سال تحصیلی جاری بودند، افزود: ظرفیت ایجاد شده بیشتر از نیاز اعلام شده از طرف آموزش و پرورش بوده و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

مهاباد با ۳۳۰ مدرسه دارای بیش از ۵۰ هزار دانش آموز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.