فرماندار مهاباد:

نقاط پرخطر محورهای ارتباطی مهاباد ایمن‌سازی می‌شود

فرماندار ویژه مهاباد گفت: اقدامات لازم برای ایمن‌سازی نقاط پرخطر شناسایی شده به صورت مستمر در محور‌های ارتباطی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان، گفت: اقدامات لازم برای ایمن‌سازی نقاط پرخطر شناسایی شده به صورت مستمر در محور‌های ارتباطی در حال انجام است و در کنار برنامه‌ریزی برای تعریض این محور نسبت به تسطیح، روکش و نصب تابلو‌های هشداری محور‌ها اقدام خواهد شد.

وی با بیان اغلب عامل انسانی بیشترین علت تصادفات را شامل می‌شود، اضافه کرد: تعریض جاده برهان به عنوان یک جاده فرعی با پیگیری مقام عالی استان در دستور کار قرار دارد که در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آن هم آغاز خواهد شد.

عباسی ضمن انتقاد از کیفیت رنگ جاده‌ها، افزود:  استفاده از رنگ‌های با ماندگاری بالا که سال‌ها قابل رویت باشد، باید در سطح جاده‌ها بکارگیری شود.

وی تسریع در احداث ساختمان پلیس راه مهاباد تاکید کرد و گفت: مناسب‌ترین زمین برای احداث پلیس راه از طرف خیر در اختیار مدیریت شهرستان قرار گرفته که باید در اسرع وقت عملیات اجرایی این پروژه نیز آغاز شود.

همچنین قبل از جلسه نیز فرماندار ویژه مهاباد با حضور در سطح شهر، نسبت به رعایت نرخ‌های جدید کرایه تاکسی با شهروندان گفت‌وگو کرد.
 
در ادامه جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله راهداری، شهرداری و راهنمایی و رانندگی به ارائه گزارش طرح‌ها و وضعیت راه‌های ارتباطی پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.