سوریه تجاوز اسرائیل به اطراف دمشق را محکوم کرد

سوریه ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق، از سازمان ملل و شورای امنیت خواست تا وظیفه خود را در محکومیت این تجاوز انجام دهند.

سوریه تجاوز رژیم صهیونیستی به نقاطی در نزدیکی شهر دمشق را محکوم کرد و از سازمان ملل و شورای امنیت خواست تا مسئولیت خود را در محکومیت این تجاوز بر عهده بگیرند و برای وادار کردن تل آویو به دست کشیدن از این سیاست‌های جنایتکارانه اقدام کنند.

به گزارش میدل ایست، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه امروز خود گفت: «نیرو‌های اشغالگر اسرائیل بر ادامه جنایات تهاجمی و تروریستی خود اصرار دارند که از ناتوانی خود و ناتوتانی ابزار‌های خود (داعش) و (جبهه النصره) را در تضعیف سوریه و مردم آن ابراز کرد.

در این بیانیه نیز آمده است: حدود ساعت دوازده و ۲۵ دقیقه پس از نیمه شب ۱۸-۷-۲۰۲۳ دشمن اسرائیلی با شلیک موشک از جهت شمال جولان اشغالی سوریه، برخی نقاط حومه دمشق را هدف قرار داد که منجر به زخمی شدن دو سرباز و خسارات مادی شد.

این وزارتخانه همچنین گفت: «این تجاوزات جنایتکار اسرائیل نه تنها تهدیدی برای منفجر کردن منطقه و شعله ور شدن آن است، بلکه تهدیدی واقعی برای صلح و امنیت بین المللی است».

وزارت امور خارجه سوریه در پایان گفت: “سوریه تجاوز اسرائیل به نقاطی در نزدیکی شهر دمشق را به شدیدترین وجه محکوم می‌کند و از سازمان ملل متحد و شورای امنیت می‌خواهد که مسئولیت خود را در محکومیت تجاوز به عهده گرفته و اقدام فوری برای وادار کردن (اسرائیل) از این سیاست‌های جنایتکارانه به دست بکشند”.

در پایان این بیانیه، وزارت امور خارجه سوریه خاطر نشان کرد: سوریه از کشور‌های غربی که از (اسرائیل) حمایت می‌کنند می‌خواهد که به شورای امنیت اجازه دهند تا وظایف خود را در حفظ صلح و امنیت بین المللی انجام دهد.

در حدود ۴۵ دقیقه بامداد چهارشنبه (۱۹ ژوئیه) اسرائیل از سمت شمال جولان مناطق اطراف دمشق را هدف بمباران موشکی قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۹ تير ۱۴۰۲
پنجاه ساله محکوم می کنی، نمی‌دونم کی میخواهند مقابله به مثل کنند
آخرین اخبار