مدرسه قلب سند تحول بنیادین و مرکز حل مشکلات است

معاون آموزش ابتدایی استان یزد مدرسه را قلب سند تحول بنیادین و مرکز حل مشکلات دانست.

صادق رضائی معاون آموزش ابتدایی استان یزد در نشست علمی تخصصی با معاونین و کارشناسان نواحی و مناطق چهارده گانه استان مدرسه را قلب سند تحول بنیادین و مرکز حل مشکلات دانست و اظهار داشت: نقشه و مسیر تحول در آموزش و پرورش از معبر مدرسه می‌گذرد، لذا تقویت هویت مدرسه و توجه به نقش معلم به عنوان ستون تعلیم و تربیت باید مد نظر قرار گرفته و با برنامه ریزی و اقدام مناسب برای اعتلای آموزش گام برداشت.

او به بیان نقطه نظرات و چالش‌ها در رابطه با ثبت نام ورودی پایه اول و میان پایه، راهبران آموزشی، سازماندهی نیروی انسانی، شرایط دانش آموزان اتباع خارجی پرداخت.

معاون آموزش ابتدایی مجموعه معاونت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان را به مثابه زنجیر به هم پیوسته‌ای تشبیه کرد که ناگسستنی است و همه برای یک هدف والا که رشد و تعالی روز افزون آموزش و پرورش و تحقق تربیت تمام ساحتی است تلاش می‌کنند. 

او توجه به تربیت تمام ساحتی را مهم‌ترین شاخصه آموزش و پرورش استان برای تحقق جنبه‌های شش‌گانه آن برشمرد و تربیت شهروند خوب را که به بلوغ و رشد اجتماعی، استقلال فردی، مهارت خوب زیستن، نقادی موثر و تعامل بین فردی و دارای هویت ایرانی-اسلامی و فعال در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی است را یکی از جلوه‌های عملی آن به حساب آورد.

رضایی تشکیل کمیته علمی- تخصصی معاونین و کارشناسان نواحی و مناطق چهارده گانه استان و مباحث پیرامون الکترونیکی شدن فرایند ثبت نام دانش آموزان، طرح شهید همت، طرح شهید محمودوند، مجوز تطبیق پیش دبستانی، فرایند اجرایی جشنواره عصر جدید یاددهی یادگیری را از مهم‌ترین طرح‌ها و برنامه‌های سال تحصیلی پیش رو مطرح کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار