تجهیز مدارس مناطق کم برخوردار یزد به فضا‌های ورزشی

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد از تجهیز مدارس مناطق کم برخوردار یزد به فضا‌های ورزشی خبر داد.

 ابوالفضل شبانی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد در آیین افتتاح اتاق تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی آموزشگاه پسرانه حکیم ملاعبدالله بهابادی با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی سبب شادابی و تحرک هر چه بیشتر دانش آموزان می‌شود، اظهار داشت: راه اندازی اتاق ورزش محیط ایمن و بانشاطی را برای دانش آموزان فراهم می‌آورد. 
 
او با اشاره به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف سند تحول بنیادین، ارتقای جایگاه درس تربیت بدنی است و به همین منظور درصدد راه اندازی چند مکان ورزشی مناسب و تجهیز مدارس در مناطق کم برخوردار هستیم. 
 
شبانی عنوان کرد: کلاس‌های درس تربیت بدنی با هدف چابکی و شادابی دانش آموزان و تقویت مهارت‌های بنیادی راه اندازی می‌شود پس انتظار می‌رود دانش آموزان به خوبی و به طور کامل از این فضا استفاده کنند. 
 
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان یزد افزود: مجموعه بازی‌ها و حرکاتی که در سالن‌های بازی و ورزش در نظر گرفته شده، می‌تواند به خوبی فکر، خلاقیت و تمرکز دانش‌آموزان را تقویت و آن‌ها را به تحرک و کار گروهی تشویق کند و این هدفی است که باید در آموزش ابتدایی به دنبال آن بود. 
 
برای احداث و تجهیز اتاق ورزشی در آموزشگاه ملاعبدالله بهابادی، ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.