وقت‌کشی ائتلاف سعودی و لبریز شدن کاسه صبر یمنی‌ها

یکی از مقامات دولت نجات ملی یمن تاکید کرد درصورت ادامه حملات ائتلاف و رفع نشدن محاصره یمن، حملات به خاک کشور‌های متجاوز می‌تواند آغاز شود.

محمدعلی الحوثی، یکی از رهبران گروه انصارالله و از مقامات دولت نجات ملی یمن در صنعا تاکید کرد ائتلاف سعودی همچنان به حملات خود به خاک یمن ادامه می‌دهد و محاصره یمن را رفع نکرده است، به همین دلیل امکان اینکه یمن خاک متجاوزان را هدف قرار دهد نیز درحال افزایش است.

براساس گزارش آر تی، او در این خصوص گفت: امروز شاهد شکسته شدن عربستان و امارات در مقابل یمن هستیم و آنان گنبد آهنین را می‌بینند که نتوانسته است از صهیونیست‌ها محافظت کند پس چگونه می تواند از کشورهایی که روابط خود را با اسرائیل عادی کردند، محافظت کند؟.

او که این سخنان را در میان راهپیمایی مردم یمن برای حمایت از مقاومت فلسطین می‌زند، تاکید کرد خروج امروز مردم یمن موید استواری این کشور در قبال آرمان فلسطین است. او بر ادامه مبارزه با دشمن تاکید و از قهرمانان آزاده فلسطین در منطقه حمایت کرد.

پیش از این نیز به علت تعلل ائتلاف سعودی، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن هشدار داد که مردم یمن به هیچ کشوری حمله نکرده اند، بلکه همواره به دنبال صلح عادلانه و شرافتمندانه بوده و در عین حال از متجاوزان انتقام می‌گیرند؛ این قدرت است که صلح می‌سازد و متجاوزان جز با زور یمن را ترک نخواهند کرد.

مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد  قرار شده است بعد از عید سعید فطر، دور جدیدی از مذاکرات برگزار شود. وی افزود: اگر ائتلاف سعودی و به دنبال آن، آمریکا به فکر آن باشد که درگیریهای نظامی را از سر بگیرد و در روند صلح مانع‌تراشی کند، باید بداند که یمن دست برتر را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۰:۳۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
یمنی برای شکست و خفت آفریده نشده است. آنچنان هزیمتی یمن بر عربستان تحمیل خواهد کرد که بر تارک هفت آسمان بنویسند. می بینم. قوم یهود برعربستان حکومت میکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
برابر نقل و قول های مکتوب در کتب تاریخی قدیمی زمانی خواهد آمد که لشکر یمنی پیروز میدان و عناصری از حاکمان عربی به رژیم کوچک محصور در دیوار اسراییل پناه میبرند بخاطر ظلم و ستم هایی که هم به ملت خود و هم دیگر ملتها روا داشته اند غم به دل راه ندهید خداوند وعده های خود را محقق خواهد کرد
آخرین اخبار